Jump to content

Nadal


3L1077

Recommended Posts

4rSjhYZ.png

Leuk dat je Photoshop er weer eens bij pakt man! Je hebt er meteen een uitdaging van gemaakt door een redelijk moeilijke render te nemen. Allereerst even over je achtergrond; het is een redelijk saaie achtergrond met wat splatterbrushes. Je zou de achtergrond nog kunnen opvullen met wat leuke textures of c4d's. Deze kan je makkelijk op internet vinden of je kan mij hier wel voor vragen. Dan gewoon wat prutsen met layerstyles en opacity. Dat is het begin van een levendige signature. Aangezien je een donkere achtergrond gebruikt, kan je beter een kleurrijke render nemen. Hij moet eruit springen. Je hebt nu een bepaald aantal punten (de hoofdband en polsband) die eruit springen door de vele kleuren. Mijn focus gaat echter naar de tennisbal. Het was leuker geweest als je de render in zijn huidskleur had gebruikt, en deze vervolgens inbleden zodat hij in de achtergrond past. Dit door middel van een aantal textures en brushes. Ik moet overigens wel zeggen dat het een leuk idee is om de render terug te laten komen in de achtergrond (het gezicht), op een onopvallende manier. De tekst; een leuk idee om het daar te plaatsen. De manier is ook erg leuk. Echter, de tekst is nog te opvallend. Probeer een ander kleurtje en verwerk het leuk met brushes en textures. Wat me nog opvalt is de belichting van de render; hier heb je goed bij nagedacht! Goed gedaan!

Open lekker nog eens een keertje Photoshop en probeer eens wat met textures! Er zijn ook genoeg leuke tutorials op internet hierover te vinden. Hier haal ik ook wel eens inspiratie weg. Ga lekker door man :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ahh, vandaar. Je maakt het jezelf meteen een stuk moeilijker om met een stock te designen. Althans, dat is mijn ervaring. Ik vind het persoonlijk veel prettiger om met renders te werken. Je kan natuurlijk beiden eens proberen en kijken wat je er mee kan doen. Je kan deze zelf uitknippen, maar kan ook gewoon een nieuwe render zoeken voor een nieuwe signature. Als je behoefte hebt aan een texturepack; deze heb ik wel. Ik denk dat ik honderden of duizenden textures heb die ik je eventueel kan toesturen. Zitten leuke tussen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak vind ik dat je met renders zo gelimiteerd bent. Je hebt er niet bepaald oneindig veel van elk onderwerp, dus dan zoek ik liever een stock die me echt ligt, al komt daar dan wat meer knipwerk bij.

Heb trouwens nog wat nieuws geprobeerd. De splatsen op de achtergrond weggehaald en een veel drukkere achtergrond proberen creëren met watereffecten.

PkZC2iG.png

Helemaal anders, drukker, maar ik weet niet echt wat ik beter vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, had hem al een paar keer zien staan maar had nog niet gereageert!

ik vind de stock wel vet en ook de sfeer, vind hem alleen niet af.. er lijkt weinig aan gedaan te zijn.

Tekst vind ik vet geplaatst. maar ook is dit alleen maar wit, hier had je ook veel meer mee kunnen doen haha..

2e, versie vind ik er niet beter op geworden.

maar na lange tijd ! goede prestatie

Link to comment
Delen op andere websites

Tweede variant is al veel minder saai, maar wordt heel vreemd afgekapt bij de effectjes die je erbij hebt gegooid (bijv. boven tennisracket). Verder is de compositie van Nadal niet zo handig neergezet. Trouwens een tip: gebruik geen renders zoals hierboven werd aangegeven. 99% van de renders die je kunt vinden is lelijk gerendered en je hebt zoals je zelf al zegt zoveel meer vrijheid bij gebruik van stocks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...