TheDutchWesley Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 Laatst kwam ik tot een vreselijke ontdekking: ik kan geen water meer spuiten met de brandweerwagen! Komt dat door een recente update of zit er een fout in mijn spel of een instelling? >>> Door Hanneswasco: Topictitel aangepast naar een wat minder dubbelzinnige titel. <<< 0 Quote
DDT Dorus Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 geef die brandweerwagen een blauw pilletje! 0 Quote
Niked Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 ik heb dit ook voor in het begin toen gtav uitkwam ging het wel maar sinds de business update niet meer 0 Quote
ERRWINS Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 Ik denk dat de desbetreffende wagen geen water meer in de tank had 0 Quote
GolfG60 Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 Klopt, de brandweerwagen kan niet meer spuiten, en nee voor de grapjassen, meerdere brandweerwagens (onbewust) geprobeerd. 0 Quote
TheDutchWesley Posted May 9, 2014 Author Report Posted May 9, 2014 Komt het doordat er geen positieve dingen mee gedaan konden worden in GTA: ONLINE? 0 Quote
LionOfHolland Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 Was ie niet gewoon leeg? Een benzinetank van een auto kan ook leeg in gta waardoor hij niet meer verder rijdt. 0 Quote
TheDutchWesley Posted May 9, 2014 Author Report Posted May 9, 2014 (edited) Nee, want de kop draait ook niet meer en alle brandweerwagens spuiten niet meer. Ook ziet het eruit dat de wagens een ander interieur hebben dat er aan de buitenkant wat kleurtjes bij zijn gekomen. Edited May 9, 2014 by TheDutchWesley 0 Quote
WaXweazle1976 Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 Ik dacht dat het aan mij lag maar er zijn dus meer mensen die daar last van hebben.... 0 Quote
Kloep Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 Was ie niet gewoon leeg? Een benzinetank van een auto kan ook leeg in gta waardoor hij niet meer verder rijdt. Haha, helemaal niet. 0 Quote
LionOfHolland Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 Was ie niet gewoon leeg? Een benzinetank van een auto kan ook leeg in gta waardoor hij niet meer verder rijdt. Haha, helemaal niet. Zeker wel dat dat kan! 0 Quote
tjarda1999 Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 hoelang duurt het voordat je tank leeg is... 0 Quote
Kloep Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 (edited) Zeker wel dat dat kan! Heb je daar ook bewijs van of is dit gewoon een of ander gek verzinseltje? Edited May 9, 2014 by Kloep 0 Quote
JustHano Posted May 9, 2014 Report Posted May 9, 2014 Jongens jongens.. Ik had volgens mij laatst op Rockstar Support gezien dat iemand dit zich ook afvroeg waarom dit niet meer kon en toen antwoordde R* dat het gewoon een bug is en dat ze het gaan oplossen zeg maar. Hoogstwaarschijnlijk kan je dus weer water met je brandweerwagen spuiten na patch 1.13. 0 Quote
Recommended Posts