Jump to content

High Life Update Vehicles


LionOfHolland

Recommended Posts

Ik heb in allemaal gereden en het valt mij allemaal heel erg tegen behalve de Zentorno! Man, man, man wat is dat een toppertje! Ziet er geweldig uit en rijdt ook lekker!

Ik heb ook alles uitgetest in sp, de Zentorno is me iets te futuristisch maar rijdt wel lekker, de Massacro is qua looks en mogelijke tuning opties meer mijn ding en nog betaalbaar ook, de Huntley S vond ik helemaal niks aan, rijdt wel goed maar toch niet mijn ding, de Thrust ... dat is dan wel weer mijn ding, rijdt lekker, ziet er goed uit (doet me denken aan een BMW GS) maar wat me opvalt is dat je niet erg veel tuning opties hebt voor de 4 nieuwe voertuigen, op de Massacro na dan.

De Thrust staat inmiddels wel al in de nieuwe garage :puh:

Ja klopt. Je had echter wel 100 spoiler opties bij de Zentorno. En ik vond die spoiler van de massacro ook mooi met dewbauchee erop. Je kan m echt heel goed als echte circuit auto customizen. Huntley voelde voor mij als een in elkaar gedeukte Range Rover

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LionOfHolland

    12

  • FcUtreg4Life

    5

  • GTA5VehicleFreak

    4

  • tjarda1999

    4

Dacht echt dat Pagassi Zentorno ging lijken op de Lamborghini Veneno, gelukkig viel het mee. Maar hij blijft lelijk, dat komt voornamelijk door die al die ronde achtige uitlaat gassen aan de bovenkant, wat voor mij lelijk is. De Dewbauchee Massacro is wel een mooie wagen, met de vele tuning opties en redelijk betaalbare prijs. De Enus Huntley S is wel mooi, alleen is de achterkant wat te groot voor mij, wat wel jammer is en de Dinka Thrust is ook wel redelijk, alleen rijdt ie best irritant.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Dacht echt dat Pagassi Zentorno ging lijken op de Lamborghini Veneno, gelukkig viel het mee. Maar hij blijft lelijk, dat komt voornamelijk door die al die ronde achtige uitlaat gassen aan de bovenkant, wat voor mij lelijk is. De Dewbauchee Massacro is wel een mooie wagen, met de vele tuning opties en redelijk betaalbare prijs. De Enus Huntley S is wel mooi, alleen is de achterkant wat te groot voor mij, wat wel jammer is en de Dinka Thrust is ook wel redelijk, alleen rijdt ie best irritant.

Lamborghini Sesto Elemento. Hier is de Zentorno op gebaseerd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ah oke, ik heb me dus vergist in die Zentorno. Hij is mooi!

Ze hebben er ook een beetje een Lambo Aventador look aangegeven. Die komt dus wel in mijn garage.

Baithewee, in LSC kan je er wel zo'n spoiler opzetten dat ie erg lijkt op de Veneno. Gelukkig zit die er niet standaard op!

De Massacro ben ik zeker niet teleur gesteld in. Geweldigge wegligging, en een lekker geluidje ook!

Wie koopt er nou zo'n zware SUV als je steenrijk bent...

Die Thrust is meer een stadsmotor. Ik had verwacht dat het een racemotor zou worden, zoals de Bati. Ik denk dat ik die dus oversla.

Link to comment
Delen op andere websites

Zenterno heb ik zeker in mijn garage gezet, dat ding is praktisch onverwoestbaar. (De blauwe is van mij)

0_0.jpg

Massacro heb ik standaard gehouden, alleen een Dark Green paintjob op gegooid.

Huntley S, heb ik ook gekocht en standaard gehouden. alleen een nieuwe paintjob en dak rek erop.

Thrust is eigenlijk een Chopper met het geluid van een haardroger, die heb ik dus gekocht en meteen ingeruild voor een Hexer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dacht echt dat Pagassi Zentorno ging lijken op de Lamborghini Veneno, gelukkig viel het mee. Maar hij blijft lelijk, dat komt voornamelijk door die al die ronde achtige uitlaat gassen aan de bovenkant, wat voor mij lelijk is. De Dewbauchee Massacro is wel een mooie wagen, met de vele tuning opties en redelijk betaalbare prijs. De Enus Huntley S is wel mooi, alleen is de achterkant wat te groot voor mij, wat wel jammer is en de Dinka Thrust is ook wel redelijk, alleen rijdt ie best irritant.

Ja dat ding heeft een grotere draaicirkel dan de zentorno, rijdt echt voor geen meter. Wel jammer want ik vind het wel een mooie tourmotor om te zien

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ze daarnet eens allemaal getest. De Huntley S is best een degelijk autootje om mee rond te rijden, rijdt vrij vlot rond, niets mis mee. De Massacro is fantastisch, een fantastische grand tourer (grappig, aangezien mijn vorige favoriet een Rapid GT was) en de Zentorno is een zeer interessante Super, hij voelt zeer exclusief aan, maar hij ligt net als de Turismo R niet zo goed op de weg of toch naar mijn rijstijl. De Thrust heeft de looks van een motor voor lange afstand alleen is hij niet perfect. Een terugkeer van de Wayfarer zou wel leuk zijn om daar dan een alternatief voor te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ze daarnet eens allemaal getest. De Huntley S is best een degelijk autootje om mee rond te rijden, rijdt vrij vlot rond, niets mis mee. De Massacro is fantastisch, een fantastische grand tourer (grappig, aangezien mijn vorige favoriet een Rapid GT was) en de Zentorno is een zeer interessante Super, hij voelt zeer exclusief aan, maar hij ligt net als de Turismo R niet zo goed op de weg of toch naar mijn rijstijl. De Thrust heeft de looks van een motor voor lange afstand alleen is hij niet perfect. Een terugkeer van de Wayfarer zou wel leuk zijn om daar dan een alternatief voor te hebben.

Teach me master! Ik kan echt voor geen meter met die dewbauchee rijden, ik moet zo hard remmen voor de bochten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dacht echt dat Pagassi Zentorno ging lijken op de Lamborghini Veneno, gelukkig viel het mee. Maar hij blijft lelijk, dat komt voornamelijk door die al die ronde achtige uitlaat gassen aan de bovenkant, wat voor mij lelijk is. De Dewbauchee Massacro is wel een mooie wagen, met de vele tuning opties en redelijk betaalbare prijs. De Enus Huntley S is wel mooi, alleen is de achterkant wat te groot voor mij, wat wel jammer is en de Dinka Thrust is ook wel redelijk, alleen rijdt ie best irritant.

Lamborghini Sesto Elemento. Hier is de Zentorno op gebaseerd :)

Ah.. en toch blijft ie lelijk voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Teach me master! Ik kan echt voor geen meter met die dewbauchee rijden, ik moet zo hard remmen voor de bochten.

Oh, zijn remmen zijn inderdaad niet zo fantastisch, maar ik vind hem verder wel fantastisch rijden. Het was twee manden geleden, was de GT4-besturing gewoon, heb mijn Tailgater op drie muren gereden alvorens aan de garage te arriveren, maar met de Massacro vloog ik overal tussendoor alsof het niets was. De remmen zijn een werkpuntje, de upgrade doet niet te veel, maar het is een start.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...