Liquid8 Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 (bewerkt) Hey, ik was altijd een vrouw op gta maar wilde man zijn en 't is mij gelukt! Het is een heel makkelijk truukje! Op een ander forum waar ik zit staat een bericht dat het van rockstar is toegestaan zolang het de gameplay van andere niet verpest! En dat is een printscreen van een mail die rockstar heeft gestuurd Okey, dus wat is de truuk, je kunt je karakter weer helemaal zelf veranderen net als toen je je karakter aanmaakte dus van man naar vrouw of andersom. En overgroot ouders etc. Wat je doet, Ga gta online ---> Maak een nieuw level 1 karakter aan ---> Skip de tutorial ---> Dan wanneer je online bent ga naar je normale karakter switchen ---> Wanneer je daarmee online bent switch naar je level 1 karakter weer --> Dan krijg je de melding dat je je karakter kan veranderen gooi je internet kabel of router er even uit zonder dat je op yes of no hebt geklikt---> Dan ga je naar singleplayer wanneer je weer verbonden bent ga naar online ''choose character'' --> Klik je hoofd karakter aan en je hebt de mogelijkheid om daar alles op te verander geslacht etc etc. Succes Hulp nodig PM me! Bewerkt: 17 mei 2014 door Liquid8 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Zou je die printscreen hier kunnen posten in een [spoiler][/spoiler] ? Reageren
mikequdel Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 en deze glitch mag dan weer wel Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 en deze glitch mag dan weer wel Daarom vraag ik om die printscreen omdat ik denk dat die nep is. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 en deze glitch mag dan weer wel waarom niet? Niemand heeft er nadeel aan. Reageren
Niked Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 ik heb geen zin om eerst mijn internet uit te schakelen en daarna terug aan hoor is er geen andere optie ? Reageren
UberBug Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Er zijn geen andere opties dan alleen een tweede character aan te maken, als je dat nog niet gedaan hebt. Nadeel is wel dat je dan weer met level 1 met dat character dient te beginnen. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 (bewerkt) ik heb geen zin om eerst mijn internet uit te schakelen en daarna terug aan hoor is er geen andere optie ? niet alles gaat altijd van een leien dakje. Als je iets wat definitief is wilt veranderen, dan moet je er ook wel een beetje moeite voor doen. Bewerkt: 17 mei 2014 door TheDutchWesley Reageren
Niked Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 ik heb geen zin om eerst mijn internet uit te schakelen en daarna terug aan hoor is er geen andere optie ? niet alles gaat altijd van een leien dakje. Als je iets wat definitief is wilt veranderen, dan moet je er ook wel een beetje moeite voor doen. jammer hé Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 ik heb geen zin om eerst mijn internet uit te schakelen en daarna terug aan hoor is er geen andere optie ? niet alles gaat altijd van een leien dakje. Als je iets wat definitief is wilt veranderen, dan moet je er ook wel een beetje moeite voor doen. jammer hé nee, zo moet je ècht nadenken voordat je een keuze maakt of je een man of een vrouw wordt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.