Jump to content

Plastische chirurgie truukje!


Liquid8

Recommended Posts

Hey, ik was altijd een vrouw op gta maar wilde man zijn en 't is mij gelukt!

Het is een heel makkelijk truukje!

Op een ander forum waar ik zit staat een bericht dat het van rockstar is toegestaan zolang het de gameplay van andere niet verpest!

En dat is een printscreen van een mail die rockstar heeft gestuurd ;)

Okey, dus wat is de truuk, je kunt je karakter weer helemaal zelf veranderen net als toen je je karakter aanmaakte dus van man naar vrouw of andersom. En overgroot ouders etc.

Wat je doet,

Ga gta online ---> Maak een nieuw level 1 karakter aan ---> Skip de tutorial ---> Dan wanneer je online bent ga naar je normale karakter switchen ---> Wanneer je daarmee online bent switch naar je level 1 karakter weer --> Dan krijg je de melding dat je je karakter kan veranderen gooi je internet kabel of router er even uit zonder dat je op yes of no hebt geklikt---> Dan ga je naar singleplayer wanneer je weer verbonden bent ga naar online ''choose character'' --> Klik je hoofd karakter aan en je hebt de mogelijkheid om daar alles op te verander geslacht etc etc.

Succes ;)

Hulp nodig PM me!

Bewerkt: door Liquid8
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn geen andere opties dan alleen een tweede character aan te maken, als je dat nog niet gedaan hebt. Nadeel is wel dat je dan weer met level 1 met dat character dient te beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen zin om eerst mijn internet uit te schakelen en daarna terug aan hoor

is er geen andere optie ?

niet alles gaat altijd van een leien dakje. Als je iets wat definitief is wilt veranderen, dan moet je er ook wel een beetje moeite voor doen. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen zin om eerst mijn internet uit te schakelen en daarna terug aan hoor

is er geen andere optie ?

niet alles gaat altijd van een leien dakje. Als je iets wat definitief is wilt veranderen, dan moet je er ook wel een beetje moeite voor doen.

jammer hé

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen zin om eerst mijn internet uit te schakelen en daarna terug aan hoor

is er geen andere optie ?

niet alles gaat altijd van een leien dakje. Als je iets wat definitief is wilt veranderen, dan moet je er ook wel een beetje moeite voor doen.

jammer hé

nee, zo moet je ècht nadenken voordat je een keuze maakt of je een man of een vrouw wordt.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...