TheDutchWesley Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 (bewerkt) Al een tijdje speelde ik met mijn originele PS3 controller. Na een tijdje begon ik me te irriteren aan het feit dat de triggers niet erg goed zijn en je vingers er steeds afglijden. Na die tijd heb ik een Speedlink XEOX Pro Analog Wireless Gamepad gekocht, omdat die meer op een Xbox controller lijkt en voor mij speelt die veel lekkerder dan een originele PS3 controller. Mijn vraag is dus met welke controller jullie op de PS/Xbox spelen en wat je mening is van de originele controller. Bewerkt: 21 mei 2014 door TheDutchWesley Reageren
fcdber Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Op de ps3 speel ik met de ps3 controller en op de pc speel ik met deze. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Op de PC speel ik met een toetsenbord + muis, en op PS3 met een Dualschock 3. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 PS3 gewoon de ps3 controller Op pc, of muis+toetsenbord of anders xbox controller! Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Je hebt het expliciet over controllers voor de consoles, dus ik denk dat dit topic dan beter in de games fora past. Derhalve verplaatst. Reageren
Joriz Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Ik gebruik de standaard PS3 controller. Is zeker een goede controller al had ik wel het idee dat de xbox 360 controller zeker zo goed werkte. Heb wel het idee dat mijn controller na bijna 7 jaar begint te slijten. Reageren
Niked Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 (bewerkt) op mijn ps3 speel ik met de dualschock 3 op mijn ps4 met de dualschock 4 op mijn laptop met de normale al ingebouwde toetsenbord Bewerkt: 21 mei 2014 door skullz-000 Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Voor de GameCube een normale GameCube-controller en voor de pc tegenwoordig een Xbox 360-controller bij games waar dat bij past (anders ouderwets toetsenbord en muis, of een stuur bij racegames). Voor de pc had ik eerst een controller van Logitech, maar die had een beetje een rare indeling en was daardoor niet echt handig gebruik. Ik ben nu heel tevreden met mijn Xbox 360-controller. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Voor de Xbox 360 heb ik momenteel een zwart/goud-kleurige controller, daarnaast heb ik nog zilveren, zwarte, witte, rode, roze, paarse, blauwe en grijze controllers gehad. Ik bestel de behuizing van eBay met rapidfire mode, bouw ze in en verkoop ze voor €50.- verdien je een lekker zakcentje mee Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Dat is toch wel de beste controller. Reageren
mekane Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 PC gaming toetsenbord + muis ( soms met me ps3 controller ) op PS3 gewoon originele controller. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Ik gebruik gewoon mijn ps3 controller die erbij zat. Je kunt voor je ps3 controller ook een trigger extender kopen die je triggers langer maken en meer grip bieden. Kost je nog geen tientje. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 21 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Ik gebruik gewoon mijn ps3 controller die erbij zat. Je kunt voor je ps3 controller ook een trigger extender kopen die je triggers langer maken en meer grip bieden. Kost je nog geen tientje. klopt, maar die zijn zo stuk. Ook al geprobeerd namelijk. Reageren
Votair Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 PS3 gewone originele controller, heb overigens wel nagedacht om er zelf eentje te ontwerpen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Lekker simpel: PS3 controller en met muis en toetsenbord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.