TheuNauz Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Finale Brazilië - Duitsland. In dat geval wint mentaliteit van flair, gok ik. Dat denk ik niet. Als Duitsland en Brazilië eerste worden in hun poule (wat waarschijnlijk wel gebeurt), dan treffen ze elkaar in de halve finale. Oh da's waar ook inderdaad. Dan word de winnaar van die halve finale ook wereldkampioen. Reageren
Dippie Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Ik denk dat Argentinië gaat stunten, en de winnaar wordt Reageren
Nissan Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Nederland gaat het hem sowieso niet worden zonder Robben dit jaar. We gaan volgens mij niet eens levend de poule uitkomen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Nederland gaat het hem sowieso niet worden zonder Robben dit jaar. We gaan volgens mij niet eens levend de poule uitkomen Robben is niet geblesseerd en doet gewoon mee hoor? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 Als Robben een beetje zijn kansjes afmaakt, dan hebben we een kans om door te gaan. En nee, niet tegen Spanje, maar wellicht wel tegen Chili en Australie. Alhoewel, Spanje verliest veel punten in de eerste wedstrijd (gelijk tegen Italie op het EK van 2012, verlies tegen Zwitserland op het WK van 2010), wellicht heeft NL heel veel geluk. Maar tegen Ghana had Robben gewoon 3 vrije kansen, als die er allemaal in waren gegaan, had ineens niemand meer gesproken van een heel slechte wedstrijd. En ze hadden er allemaal in MOETEN gaan. Dan was het "niet hoogstaand, maar wat wil je, met 4-0", en nu is het "wat speelde Oranje toch immens slecht". Reageren
Twedeldie Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 Persoonlijk hoop ik dat De Rode Duivels gaan winnen. Ik gok eigenlijk op Brazilië. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Spanje verliest veel punten in de eerste wedstrijd (gelijk tegen Italie op het EK van 2012, verlies tegen Zwitserland op het WK van 2010), wellicht heeft NL heel veel geluk. De enige titel die het Nederlands elftal ooit haalde, was nadat ze de openingswedstrijd verloren Dus als zowel Nederland als Spanje vast wil houden aan die statistieken, zullen beide landen willen verliezen. Lijkt me een droevige wedstrijd. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Ik denk eerlijk gezegd toch Iran Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Ik denk zelf dat Spanje de wereldkampioen wordt. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Brazilië wordt eerste in haar poule en Nederland wordt tweede in haar poule. Hierdoor komen Nederland en Brazilië elkaar tegen in de 8ste finale. Brazilië zal dit winnen. De finale zal gaan tussen, zo denk ik, Brazilië en Spanje. Brazilië zal denk ik winnen. Maar natuurlijk hoop ik dat ik het helemaal fout heb en dat Nederland gaat winnen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ik ben in de enige WK-pool waar ik aan meedoe gegaan voor een verrassing: Uruguay. Reageren
Rocktailerr Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Ik gok op Argentinië, hebben zeer sterk team, België gaat eruit in Halve of Kwartfinales denk ik, maar hoop tog dat ze verder gaan. Nederland gaat er in de groepsfases uit en Australië word 2e in hun groep Reageren
JustHano Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 (bewerkt) Ik wijzig m'n stem toch van Brazilië naar Duitsland, Brazilië doet 't tot nu toe niet zo best en ik denk niet dat ze het veel beter gaan doen En aangezien Duitsland een heel sterk team heeft en een goede wedstrijd tegen Portugal heeft gespeeld, zie ik ze nog best wel ver komen. Oké, ik weet wel dat Duitsland tot nu toe nog maar één wedstrijd heeft gespeeld, maar toch.. Bewerkt: 17 juni 2014 door JustHano Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Duitsland toonde zich het sterkst tot nu toe. 1ste helft knallen en 2de helft gewoon rustig uitspelen en nog een goaltje meepikken. Voorlopig zeg ik Duitsland. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.