Jump to content

WhatsApp verwijderd uit Windows Phone Store!


Sir_Ballas

Recommended Posts

tja. wat moet ik hier nu van zeggen. opeens kon ik geen berichten meer verzenden. blijkt dat de app is weggehaald uit de store voor bugfixes, en het voor te bereiden voor windows Phone 8.1. maar heeft iemand misschien data van wanneer de app weer terug is?

Link to comment
Delen op andere websites

het ligt gecompliceerd, ik zal het uitleggen. ik kon op een gegeven moment geen berichten meer verzenden. ik kon ze wel typen, ik kon op de verzenden knop drukken, maar het bericht kwam nooit aan. dus ik had mn telefoon een paar keer opnieuw opgestart, maar dat hielp weinig. toen heb ik de app verwijdert, zonder te weten dat de app uit de store is gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie koopt er dan ook een Windows Phone :t

Wat is dat dan weer voor opmerking?

Windows Phone is gewoon een goed systeem, (3e, na Android & IOS).

Ikzelf wil bijvoorbeeld geen Android meer, slechte ervaringen in het verleden en ik wil geen apple, dus Windows Phone.

Dusja, ik kan ook zeggen: "Wie koopt er dan een Android telefoon" :7

Verder ontopic:

Bij Whatsapp zijn ze om een of andere reden al een hele tijd aan het kloten met Windows Phone.Ze hebben het inderdaad uit de store gehaald.

Er is inderdaad nog geen datum wanneer deze terug komt, maar waarschijnlijk wanneer de update van Windows Phone 8.1 officieel uit komt, dit zal zo rond 17 juni zijn.

Je kan het echter de apx (installatiebestand) "sideloaden", is een hele omweg, maar het is mogelijk het er weer op te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n 1 miljard mensen.

Dat bedoel ik: De massa, en we weten allemaal dat de massa in zijn geheel niet zo "snugger" is als het aankomt op het kiezen van technologische dingen.

Android werkt goed (tot zekere hoogte, mijn eigen ervaring), en voor sommige is het zelfs een pre omdat je alles wat je maar wilt kan aanpassen.

Maar kijken we in de praktijk dan doet dat niet eens 5% van iedereen die een Android telefoon heeft. Men koopt Android omdat het de grootste is en op verruit de meeste telefoons staat.

Als IOS of Windows Phone op verruit de meeste telefoons zou staan zou de consument dat kopen.

De gemiddelde consument weet niet eens wat er op hun telefoon voor OS staat knipoog.gif

Misschien kunnen we hierover beter verder gaan in het Android topic. :puh:

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...