Visser23 Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Bij sommige leden op GTAForum denk je direct aan een gamepersonage. Dit kan verschillende redenen hebben; de naam van het lid, de avatar, de signature, de manier van posten, het karakter. Welk GTAForum-lid vind jij bij welk gamepersonage passen? Post het hier! Natuurlijk met de reden erbij. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Het lid Dotz doet me wel een beetje aan Eddie Low denken. Eddie Low houdt namelijk van kleine meisjes en MILFS, als je zijn conversaties in GTA IV mag geloven. Dotz houdt daar volgens zijn profiel ook van. Ik denk dat hier geen verdere uitleg nodig is. Dotz mocht je dit lezen: Je blijft mijn Forum God Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 MegaPilot = IV Street Preacher Mits wat stereotypisering natuurlijk. Elke gedachte die hij lijkt te hebben floept er uit, liefst in een lichtjes overdreven post. SpacyColours = Navi Tja, vind er maar eens een geschikte afbeelding van Iets in Spacy's posts heeft altijd een "Hey listen!"-gehalte. Niet altijd even irritant als Navi natuurlijk, maar de associatie is er. Reageren
thebig Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Phoenyxar is en blijft natuurlijk Woozie, ook al blijft hij dit staalhard ontkennen met z'n avatar. Je geschiedenis wis je niet uit. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Ik denk bij Phoenyxar ook altijd gelijk aan Wu Zi Mu. Uiteraard grotendeels bepaald vanwege Phoenyxars vorige avatar, maar ook omdat hun persoonlijkheden gelijkenissen vertonen. Beiden komen ze bijvoorbeeld over als intelligent individu die op kalme en duidelijke wijze hun punt weten te maken. Komisch topic. Reageren
Niked Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 (bewerkt) ik weet het niet ik denk van mezelf niks gewoon ? Bij dotz zie ik dat tekengame van Mikey Bewerkt: 2 juni 2014 door skullz-000 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) Visser doet me denken aan Lazlow Hij draait ook wel eens een hele avond muziek in de chat. Bewerkt: 3 juni 2014 door tommie59 Reageren
norik Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Mert17 doet me denken aan M'aiq the liar. Omdat hij altijd de raarste leugens uitkraamt Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 (bewerkt) Phoenyxar doet me gewoon denken aan wu zi mu, omdat, zoals foreigner97 al zei, zijn vorige avatar.Ohja, en Ezra doet me sterk denken aan catalina van San Andreas. Dat komt omdat hij altijd iedere 10 seconden een game invite stuurd op PSN. Bewerkt: 17 juli 2014 door supergtagamer Reageren
dionkoffie Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Welke zou ik krijgen denk je?.... hmm Reageren
Nissan Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Niet altijd even irritant als Navi natuurlijk, maar de associatie is er. Heb jij ooit Zelda gespeeld? Dionkoffie doet me erg denken aan de Lazlow uit GTA V. Moet altijd wat te zeggen hebben maar uiteindelijk draagt het weinig bij. Dutchy doet me erg denken aan die vrouw met de frietkraam uit Samson en Gert. Ze steekt er uit als een zere duim als vrouwelijke gamer in een Forum met 99% mannelijke leden. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Jowx is in alles een Raving Rabbid natuurlijk. NilsHolgersson en ik zijn respectievelijk Sam & Max. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.