Jump to content

lcpdfr mod


Huubi

Recommended Posts

hallo,

ik wil graag de lcpdfr mod installeren, alleen is die versie te oud voor mijn gta iv versie. kan ik met deze versie: 5053884/IN de lcpdfr mod installeren? zo ja welke versie van de mod moet ik dan gebruiken.

gr. huubi

>>> Door Guardian1980: Verplaatst naar de modding-hoek.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Om de LCPDFR mod te kunnen installeren/spelen moet je:

  • De laatste update hebben: 1.0.7.0, als je EFLC gebruikt dan update: 1.1.2.0.
  • Het spel starten als administrator
  • Zorg ervoor dat de bestanden ScriptHook.dll, ScriptHookDotNet.asi en Dsound.dll Of Xlive.dll (Asi-loader) in de hoofdmap van GTA IV staan.
  • Controleer of er in de hoofdmap van GTA IV een map staat met de naam: 'LCPDFR'.
  • Je moet .Net Framework 4.5 geïnstalleerd hebben en Microsoft Visual C++ Redist 2012.
  • De laatste versie van LCPDFR downloaden: link.

Controleer of je bovenstaande allemaal hebt.

Daarnaast zou het handig zijn als we ook weten welke foutmelding je krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je serieus een foto met je smartphone gemaakt, waarvan je daarna een foto hebt gemaakt? :7 Je kan heel makkelijk screenshots maken met behulp van de Print Screen-toets, meer info daarover hier.

Deze error geeft aan dat je geen rechten hebt om een log-bestand aan te maken, wat waarschijnlijk komt omdat je het spel niet als administrator opgestart hebt. Heb je LaunchGTAIV.exe als administrator uitgevoerd (rechtermuisknop -> Als administrator uitvoeren)?

Link to comment
Delen op andere websites

als administrator uitvoeren werkt. moet je de mod eerst nog activeren ergens bij gta of doet ie dat zelf. want ik merk nog niks, volgens mij werkt hij nog niet.

Moet je dan niet ook de mod in de map van de administrator zetten?
Link to comment
Delen op andere websites

Je installeert die mod bijv in. C:/[jouwnaam]/rockstar/gtaiv/[hierdemapwaarjedemodplaatst]

Moet je hem dan niet in C:/ADMIN/rockstar/gtaiv/[hierdemapwaarjedemodplaatst] zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Wesley, die map bestaat niet eens. En dat heeft er ook totaal niets mee te maken.

Ga mensen a.u.b. niet op een verkeerd spoor zetten als je er zelf ook totaal niets van weet ;)

@Huubi

Heb je alle stappen gevold zoals ik hier heb neergezet: Link

Wanneer je het correct het geïnstalleerd hebt, dan start je het spel en zorg je dat je een savegame geladen hebt.

Daarna druk je op de toetsen ALT+P (dat zijn de standaard knoppen) om de mod te activeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de zekerheid zou ik je willen vragen om een screenshot (gebruik print screen ipv je camera ;) ) te nemen van je GTA IV map en de map 'LCPDFR' zodat we kunnen controleren of alle benodigde bestanden aanwezig zijn.

Zorg dan wel dat alle bestanden in de map zichtbaar zijn, maak desnoods meerdere screenshots. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...