Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Haha, inderdaad. Bij Malaga verdien je misschien wel het driedubbele en je hebt ook nog een lekker klimaat. Als ik te horen zou krijgen dat ik op huurbasis naar Malaga mag, had ik 5 minuten later mijn koffers al gepakt. :7

• Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

138

• TekaLoca

86

• KoningJesper

58

• LionOfHolland

41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik loop trouwens wel tegen een probleem aan met mijn spelerscarrière: ik heb me op de transferlijst laten plaatsen en bij het tabje 'acties' zie ik steeds dat verschillende clubs ook daadwerkelijk interesse in me hebben, die veranderen na een tijdje ook weer, ik krijg alleen geen enkele aanbieding. Dit probleem had ik in het vorige seizoen ook al, omdat ik toen even wilde peilen naar wat voor clubs ik zou kunnen. Maar goed, nu dus nog steeds niets, en ik heb de gehele zomer-transfermarkt al een paar keer opnieuw door gesimuleerd...

Geplaatst:

Dat clubs interesse in je hebben betekent nog niet dat je daadwerkelijk aanbiedingen krijgt. Zo is de hele Europese top momenteel geïnteresseerd in Paul Pogba van Juventus, maar biedt natuurlijk niet iedere club een bedrag voor die speler. Ik denk eigenlijk dat het gewoon domme pech is en dat je wellicht de volgende transferperiode meer geluk hebt.

Geplaatst:

Ik vind die celebrations in FIFA 15 wel geslaagd. Had vandaag een mooie met Götze, tussen de beentjes van Bravo door:

Geplaatst:

Hey, ik doe nu carrière als speler. Kan iemand me even helpen met de cmds?

X = pas vragen

Driehoekje = om steekpas vragen

Rondje = de teamgenoot moet schieten

Zijn er nog cmds? Zo doet R1 iets, maar wat? En hoe vraag je om een voorzet? (Met vierkantje zet je zelf een sliding in...)

Ik ben begonnen bij Barcelona als flutspeler en heb me meteen uitgeleend. :)

Geplaatst:

Hey, ik doe nu carrière als speler. Kan iemand me even helpen met de cmds?

X = pas vragen

Driehoekje = om steekpas vragen

Rondje = de teamgenoot moet schieten

Zijn er nog cmds? Zo doet R1 iets, maar wat? En hoe vraag je om een voorzet? (Met vierkantje zet je zelf een sliding in...)

Ik ben begonnen bij Barcelona als flutspeler en heb me meteen uitgeleend. :)

Vraag ik me eigenlijk ook af :Y:

Geplaatst:

R1, dan roep je eigenlijk een medespeler op om druk te zetten oo de man in balbezit. Zo is mijn R1-knop toch ingesteld.

Verder werkt vierkantje gewoon bij mij om een voorzet te vragen...

Geplaatst:

Volgens mij kan je alleen maar om voorzetten vragen als je in een goede positie bent om te scoren. Normaliter is vierkantje een sliding maken, maar ik dacht dat als er een medespeler via de flanken met de bal aan komt rennen dat je dan wel om een voorzet kan vragen zodat je 'm eventueel er in kan koppen.

Geplaatst:

Op professioneel gaat het lekker met m'n spelerscarrière, ik schiet er elke wedstrijd wel eentje in(ben een rechtsvoetige linksbuiten die men in de spits opstelt). Was ook opgeroepen voor België, 1ste wedstrijd speelde Benteke en hij scoorde tweemaal, ik zat niet eens in de selectie. Wedstrijd erna zat ik in de basis in een 4-5-1 waarin ik eigenhandig met 6 doelpunten Noorwegen naar huis speelde, 6-0. 8)

Wedstrijd ervoor scoorde ik het enige doelpunt in een 0-1 overwinning en miste ik kans na kans, tsja. Moet wel gezegd worden dat die keeper van Noorwegen er niet veel van bakt. :7

Geplaatst:

Lekker bezig! Bij welke club speel je nu?

Mijn transferprobleem is inmiddels ook opgelost. Blijkbaar was het gewoon een hoop pech dat ik de eerste keer geen enkele aanbieding kreeg. Toen ik het opnieuw probeerde waren het Sevilla en Villareal die interesse in me toonden. Het lag misschien meer voor de hand om voor Sevilla te kiezen, maar omdat het me leuker leek om écht een sleutelfiguur in de ploeg te zijn, heb ik voor Villareal gekozen. Terug naar de Liga BBVA dus, en ik speel voor mijn gevoel heel aardig daar. Persoonlijk was ik liever naar bijvoorbeeld Valencia gegaan, maar daar speelde ik in FIFA 13 ooit al heel lang.

Geplaatst:

Brondby, maar ik wil er echt weg. Ik heb niet de indruk dat het een uitdaging is. In het begin was het nog moeilijk voor me om te scoren(omdat m'n speler suckte en ik het spelen als speler nog gewoon moest worden), maar nu is het bijna elke wedstrijd een hattrickje. En Wereldklasse zal wel net iets te hoog gegrepen zijn. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...