Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens mij is dat de 'Default' camera modus (die in het Nederlands misschien 'Standaard' heet, maar dat weet ik niet zeker - ik speel FIFA altijd met Engels als taal). De camera die je gebruikt kun je in je spelinstellingen aanpassen (zowel te bereiken via het hoofdmenu als via het menu dat je kunt openen tijdens het spelen van een wedstrijd).

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren een carrière als speler gestart en begonnen bij NAC Breda. In mijn tweede oefenwedstrijd raakte ik al geblesseerd en lag ik er al 2 maanden uit... :(
Hoeveel pech heb je dan :7
PL 2de, CL finale verloren en Community Shield verloren na penalties. Just call me bad luck Bryan. :7

Ik raakte geblesseerd in de halve finale (vs. Duitsland) van het WK, verloor m'n land de finale :cry:

Anders was ik sowieso speler van het toernooi geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik scoor aan de lopende band in de PL, ben ALG 87 en bij Acties(waar ik dus transferverzoek kan indienen) staat er NIKS over eventuele interesse. Dit kan toch niet? Is er alleen sprake van interesse als je zelf weg wil(wat dus niet realistisch is)? Het gaat nog steeds over een carrière als speler dus.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik scoor aan de lopende band in de PL, ben ALG 87 en bij Acties(waar ik dus transferverzoek kan indienen) staat er NIKS over eventuele interesse. Dit kan toch niet? Is er alleen sprake van interesse als je zelf weg wil(wat dus niet realistisch is)? Het gaat nog steeds over een carrière als speler dus.

EA Sports steekt nauwelijks geld in de carrièremodus en dit is dan niet ook realistisch. Volgens mij (correct me if I'm wrong) kan je contract ook nooit aflopen bij een club en blijf je daar spelen totdat je weggaat. Er is inderdaad geen interesse wanneer je zelf niet weg wilt.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik scoor aan de lopende band in de PL, ben ALG 87 en bij Acties(waar ik dus transferverzoek kan indienen) staat er NIKS over eventuele interesse. Dit kan toch niet? Is er alleen sprake van interesse als je zelf weg wil(wat dus niet realistisch is)? Het gaat nog steeds over een carrière als speler dus.

Ik heb hetzelfde, maar mijn huidige coach accepteert mijn transferverzoek niet :/.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik scoor aan de lopende band in de PL, ben ALG 87 en bij Acties(waar ik dus transferverzoek kan indienen) staat er NIKS over eventuele interesse. Dit kan toch niet? Is er alleen sprake van interesse als je zelf weg wil(wat dus niet realistisch is)? Het gaat nog steeds over een carrière als speler dus.

Ik heb hetzelfde, maar mijn huidige coach accepteert mijn transferverzoek niet :/.

Gewoon een paar keer een transferverzoek achter elkaar indienen, werkt altijd bij mij.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch veel leuker om met een kleinere club te spelen in cariere? Ik speel met verschillende clubs uit de Premier League zoals Newcastle United, Southampton, Stoke City. Daarnaast ook in de Bundesliga met een club als Hertha BSC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...