Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb het helemaal gehad met die klojo's op Seizoenen die met Chelsea spelen. Altijd pacehoeren met Cuadrado en anti-voetbal met dat kutteam. Echt verschrikkelijk irritant. Kan het echt niet helpen, maar het lijkt wel alsof EA express je doet sucken tegen dit soort teams, de meest simpele passes mislukken constant tegen dit rotteam.

En dan nu iets dat me bij elk potje opvalt, Suarez kan nog niet eens een bal deftig controleren. Kom op zeg, dit is een topspeler, beetje realisme aub.

Link to comment
Delen op andere websites

Verschrikkelijk, stond net 1-3 achter terwijl ik al een open kans met Suarez op de keeper had geschoten en 3 open kansen met Messi op de keeper had geschoten. Hij had daarentegen al 2 pacegoals gemaakt en bij de 1-4 heb ik gewoon gedisconnect(ja, was weeral pacegoal). Fucking kutzooi man. :7 Afstandsschoten zijn overigens vreselijk underpowered, ik scoor zo weinig van afstand dat ik het tegenwoordig meestal niet meer probeer.

Ik erger me ook verschrikkelijk aan hoe moeilijk het is om te scoren met bijvoorbeeld Iniesta, heb al ontelbaar veel keren in de grote rechthoek met hem op doel geschoten en het is 99/100 keer wel op doel, maar een save van de keeper.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen betere vervanger dan Neymar lijkt me.

Ben het echt beu te worden online spelen...Altijd ben ik degene die een penalty mist(aka: ik trap perfect in een hoek en zij doen miraculeuze save) of ik krijg van die achterlijke klotepacegoals tegen in de laatste minuten en het aantal zwaar onterechte gelijkspelen/verliespartijen begint weer serieus op te lopen. Ben dat echt kotsbeu. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanochtend bij een maat op de PlayStation gespeeld. En ja ik won zowaar het laatste potje(met Cuadrado in de spits bij Chelsea). Costa raakte geblesseerd in minuut 28, dus ik bracht Cuadrado erin. Hij scoorde van afstand de één - één. Mijn maat had ondertussen rood gekregen en hij maakte op de counter de twee-één. Vervolgens kwam ik terug met een goal van Cuadrado. Uit een vrij trap(met voorzet) kopte Hazard hem heerlijk binnen. En na een miscommunicatie achter bij mijn maat maakte William de 2-4. Hij was Liverpool btw.

Link to comment
Delen op andere websites

IK ZIT IN DIVISIE 1!!!!!!!!!

Moest gisteren avond de laatste wedstrijd winnen, stond het 0-0, kreeg ik een penal. Net niet perfect in de kruising dus hij werd gepareerd door de keeper... Gelukkig nog 2-1 gewonnen, het was wel spannend omdat ik nog lang moest spelen met een 2-1 voorsprong, maar het is gelukt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...