Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor de mensen die echt niet tegen die kick off glitch kunnen:

Zet je team op parkeer de bus (switch terug zodra je bal hebt)

Zet een middenvelder naar achteren

Controleer je spits en sprint achter degene met de bal aan

Dit heb ik een tijdje gedaan. Ik zit nu in divisie 1 en gebruik alleen een spits of cvm om dit probleem aan te pakken. Als je gewoon goed verdedigd, valt het wel mee. Het blijft toch wel overpowered en gewoon slecht geprogrammeerd van EA.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, je moet gewoon goed verdedigen. Dus niet meteen ook als een gek op je tegenstander afrennen, maar juist afwachten en op het juiste moment je verdedigende actie inzetten. In het meest ideale scenario doe je dat met één van je middenvelders, zodat je altijd nog een back-up hebt in de vorm van een centrale- of vleugelverdediger.

Ik werd vroeger ook altijd overlopen, maar door je verdediging gewoon rustig aan te pakken is er in deze situaties eigenlijk niets aan de hand. Het duurt wellicht even voordat je de rust en de timing op kunt brengen, maar als je eenmaal zover bent is het een koud kunstje.

Link to comment
Delen op andere websites

Begin echt het schijt te krijgen van online spelen. Vandaag een tegenstander die echt een onmogelijke overpowered goal met Ronaldo maakte in de kleine hoek(aka: in real life trap je dat nooit, want een beetje keeper wordt niet gepakt op zo'n plaats in z'n korte hoek, in real life is er geen haartje tussen de keeper en z'n korte hoek...), gaat ie *knip* 45 minuten tijdrekken met REAL MADRID....:7 Ben gewoon geleaved(wat ik tegenwoordig maar al te vaak doe bij Seizoenen, er is toch geen straf als je het doet) in de laatste seconden. Wat een *knip* zeg.

Was op den duur beginnen spelen in 4-3-3 op ultra-aanvallend, en nog kreeg ie geen kans bijeen gevoetbald. Speelde zeker 15 keer terug op de keeper...

Gisteren was het in mijn laatste match: winnen of degraderen(ben van Divisie 3 naar 4 gegaan, en ging dus van 4 naar 5 gaan)...

Hij speelde met Barcelona, al snel kwam ik op 0-2 voorsprong. Hij kwam terug op 1-2 en toen ontbond ik m'n duivels. Denk dat ie geleaved is op 1-5. Wereldgoal gemaakt met Diego Costa(afstandsschot recht in de kruising), dan nog een wereldgoal met Ramires(van metertje of 20, afstandsschot, de bal viel echt perfect neer), goaltje meegepikt op corner(gepast naar dichtstbijzijnde speler, dan naar Willian gepast die 'm in de kruising knalt), goaltje meegepikt op vrije trap(gepast naar dichtsbijzijnde speler en die knalde 'm erin). Was al lang geleden dat het nog eens zo meezat in een wedstrijd. :7 Heb een reeks gehad van slechts 2 winstpartijen uit 13 potjes...:')

>>> Door Visser23: Gek taalgebruik maar eventjes weggehaald..<<<

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje jammer dat je geen ploeg kan uitsluiten om online tegen te spelen. Heb het helemaal gehad met Real Madrid. Gewoon té overpowered. Rusten met 0-2, en in extra tijd bij 1-2 nog eens 2 doelpunten tegenkrijgen, 3-2 en verloren. Gewoon dramatisch hoe overpowered dat ploegje is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga maar met Real Madrid spelen. Het is gewoon onhoudbaar. Je controleert een ganse wedstrijd, je hebt de beste kansen, maar kansen die er bij jouw team niet ingaan, gaan er bij Real Madrid gewoon altijd in. 9/10 is een voorzet op Ronaldo/Benzema een kopbaldoelpunt. Dat is gewoon niet te doen. Eens kijken of spelen met Real Madrid soelaas brengt. Echt jammer dit. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga maar met Real Madrid spelen. Het is gewoon onhoudbaar. Je controleert een ganse wedstrijd, je hebt de beste kansen, maar kansen die er bij jouw team niet ingaan, gaan er bij Real Madrid gewoon altijd in. 9/10 is een voorzet op Ronaldo/Benzema een kopbaldoelpunt. Dat is gewoon niet te doen. Eens kijken of spelen met Real Madrid soelaas brengt. Echt jammer dit. :(

Hmm, ligt denk ik niet zozeer aan Ronaldo en Benzema. Als je je verdedigers goed weet te positioneren hoef je geen kopdoelpunt meer tegen te krijgen. Ook niet van Ronaldo en/of Benzema. Als ik jou was zou ik aan je verdedigende kwaliteiten werken, bespaart je een hoop ergernis. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ligt denk ik niet zozeer aan Ronaldo en Benzema. Als je je verdedigers goed weet te positioneren hoef je geen kopdoelpunt meer tegen te krijgen. Ook niet van Ronaldo en/of Benzema. Als ik jou was zou ik aan je verdedigende kwaliteiten werken, bespaart je een hoop ergernis.

Mag je mij toch eens uitleggen waarom ik alleen van die 2 constant kopbaldoelpunten tegen krijg en van andere spelers en/of clubs amper. Ik moet de voorzet nog maar zien komen en ik weet al dat het doelpunt is en het is 9/10 keer Benzema of Ronaldo.

Persoonlijk vind ik Barça niet zo lekker spelen. Suarez heeft niet genoeg pace en Messi krijg je makkelijk neer door op de man te spelen, Bale en Ronaldo krijg je de grond niet op doordat ze fysiek ook heel sterk zijn. De centrale verdedigers hebben overigens niet genoeg pace, Varane en Ramos zijn echt heerlijk om mee te verdedigen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...