Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

Momenteel een carrière met Chelsea aan het spelen, Hazard speelt echt heel fijn. Costa tikt ze de vaak in, maar ik heb nog twee geweldige wissels op die positie, Rémy en Drogba. Rémy zet ik ook wel eens op de vleugel, kan prima met zijn snelheid. Voor in de verdediging Ramos gehaald. Cech is 88 en Courtois is 86, persoonlijk vind ik dat raar. Cech beter dan Courtois. Maar ik wissel ze af, meestal geef ik toch de voorkeur aan Courtois. Maar Oscar is heel snel vermoeid bij mij, kan ik daar wat aan doen?

Hem regelmatig niet opstellen, zodat hij rust krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Gisteren ook maar een FIFA15 gehaald. Vind t tot nu toe wel leuk, maar het zal niet iets zijn wat ik graag 24/7 wil spelen... Heb van alles wat tot nu toe geprobeerd, Manager Career, Speler Career (Als GK, kan je zowat de hele tijd je controller neerleggen en wat anders gaan doen! :D), en natuurlijk FUT! FUT is eigenlijk de enigste rede dat ik m wou, maar een Speler carrière is ook leuk om te doen. Eens wat anders...! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren ook maar een FIFA15 gehaald. Vind t tot nu toe wel leuk, maar het zal niet iets zijn wat ik graag 24/7 wil spelen... Heb van alles wat tot nu toe geprobeerd, Manager Career, Speler Career (Als GK, kan je zowat de hele tijd je controller neerleggen en wat anders gaan doen! :D), en natuurlijk FUT! FUT is eigenlijk de enigste rede dat ik m wou, maar een Speler carrière is ook leuk om te doen. Eens wat anders...! :7

Tot je gaat proberen scoren als GK en dan tegendoelpunten krijgt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik breng dit spel dinsdag terug. Ik kan er niet tegen als ik alleen maar tegen mensen met informs en TOTY´s kom. :7 Ik koop vanaf vandaag ook voorlopig geen EA spel meer. Ik durf zowat te zweren dat AC: Unity beter te spelen is zonder patches dan FIFA15.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Nadat ik dat bericht had getyped kwam ik tegen een brons/zilver team, waarvan ik met moeite 1-0 van heb gewonnen. :7 M'n team begint wel beter te worden, en ik ook gelukkig. Heb al 3 jaar geen FIFA meer gespeeld. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat ik dat bericht had getyped kwam ik tegen een brons/zilver team, waarvan ik met moeite 1-0 van heb gewonnen. :7 M'n team begint wel beter te worden, en ik ook gelukkig. Heb al 3 jaar geen FIFA meer gespeeld. :7

Spelers in een team zeggen vaak niks. TOTY teams versla ik vaak en lage gold of zelfs zilveren teams krijg ik flink Pakkie.

Nu met 2 maten volop Prof Clubs aan het spelen. 2 weken geleden van Divisie 5 naar 3. Daarna 12wedstrijden op rij gelijkgespeeld vervolgens aantal verloren. Momenteel bungelen we weer in de 7e divisie. :bonk: Toen we in een flow zaten alles easy winnen. Nu met moeite in 7e divisie gelijk spelen. Idioot. :o

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren een carrière met AC Milan gestart als manager. Het eerste wat ik gedaan heb is die oude middelmatige rommel als Mexes, Muntari enzovoort verkocht. Met dat geld heb ik Musa, Alaba en Scuffett (enorm groot keeperstalent om Abbiati te vervangen) gekocht. Alaba was bij nader inzien onnodig geweest. Ik had net zo goed Rodriguez van Wolfsburg kunnen kopen. Hij kan zich immers ook nog goed doorontwikkelen en was stukken goedkoper geweest. Voor Alaba heb ik 31 miljoen betaald. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste tijd speel ik bijna geen FIFA meer. Ik heb het spel altijd voor de carrièremodus gekocht, maar die zit dit jaar zó vol met bugs, dat je op den duur het plezier in het spel volledig kwijt bent. Ik word voortdurend geconfronteerd met slechte coding, onlogische beslissingen van de engine, debiele transfers (een Spaanse speler die zegt dat hij heimwee heeft en vervolgens naar Duitsland verkast...) en ga zo maar door. Aanvankelijk was ik enorm enthousiast over FIFA 15, maar ik heb het spel al weken niet meer aangeraakt.

Ik vind het een treurige ontwikkeling dat EA zich steeds meer op FUT richt en de carrièremodus ieder jaar meer afraffelt. Tuurlijk, uit FUT kunnen ze winst blíjven halen, maar de career-liefhebbers die zich vroeger een jaar zoet konden houden met deze game mode, worden nu benadeeld omdat de pijlen bijna alleen nog maar op FUT gericht worden. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Over die engine ga ik met je mee. Laatst speelde ik een carrièrewedstrijd en kreeg ik 3 (!) penalty's mee, omdat de verdedigers van de 'computer' zo grof speelden. Ik schoot ze er alle drie in. Is natuurlijk leuk dat je wint, maar op zo'n manier hoeft het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...