Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bas Dost en Van Persie lijkt me niet echt een goede combinatie. Dan zie ik eerder Van Persie naast Huntelaar spelen inderdaad. Ik zou sowieso Eminike eruit halen, die voegt niets toe in dit team.

in 3 wedstrijden 12 goals met hem gemaakt
Link to comment
Delen op andere websites

In carriere mode na 3 seizoenen Shaktar Donetsk verlaten na superaankopen te hebben gedaan in deze seizoenen namelijk: Isco (87), Walker (81), Doumbia (87), Insigne (81), Boilesen (81) toch besloten om het 4e seizoen elders te gaan managen. Ik kon kiezen voor Man. City, deze keuze heb ik snel aangepakt. Echter is er weinig van dit team over, aangezien Aguero weggekocht is naar Bayern München en andere topspelers ook zijn verkocht. Dus vanaf de grond opbouwen. Verder ben ik momenteel bezig met het WK met Engeland waar ik nu in de groepsfase speel. Heerlijk carriere mode. Ik kijk uit naar de veranderingen in FIFA16. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Net een match met 4-0 verloren terwijl ik 2 keer zijn aantal schoten op doel had. Dit verzin je gewoonweg niet. Dit moet echt uit FIFA 16, ik verlies echt enorm vaak tegen de gang van het spel in. Iets dat ik in 14 toch minder ervoer.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien toch maar aan je afmaken werken? Doelpunten moet je in ieder geval niet gaan forceren, als in lukraak vanaf een onmogelijke afstand schieten. Gewoon rustig op je kansen wachten en pas schieten wanneer je zeker weet dat de kans groot is dat de bal het net in vliegt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien toch maar aan je afmaken werken? Doelpunten moet je in ieder geval niet gaan forceren, als in lukraak vanaf een onmogelijke afstand schieten. Gewoon rustig op je kansen wachten en pas schieten wanneer je zeker weet dat de kans groot is dat de bal het net in vliegt. :)

En hoe zou ik daar aan moeten werken? Je hebt die skillgame in afwerken hé, daar heb ik een score van 95 000. :7 Maar die game is niet hetzelfde als een match, je scoort er echt ENORM makkelijk in. In die skillgame jaag je 9/10 keer perfect de bal de kruising in vanaf een metertje of 25, geen idee waarom ze dat zo onrealistisch gemaakt hebben, want zo kan je echt niet oefenen. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Qua Multiplayer is fifa toch echt een kansloos brak EA spel.

Bijna elke match lagg en precies bij de momenten dat je moet verdedigen of als je rond het 16 meter gebied bent.

En nee, kom a.u.b. niet aan dat het aan mijn internet ligt, want alle games werken goed behalve Fifa.

Echt EA zut.

Tot zover mijn rant bekdicht.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...