Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Met deze quote lijkt het of je alleen maar van ver gaat schieten. Ik doe het alleen als ik een aardige voorsprong heb, of als ik het écht goed zie komen. Meestal gaan die er ook gewoon in, maar ook niet 100% van de tijd natuurlijk. Het is in ieder geval niet iets dat ik om de 5 minuten ga doen.

Nah, 5 keer per wedstrijd ofzo. En met afstandsschot bedoel ik vanaf dat het buiten de 16 is, van 30 meter probeer ik in ieder geval niet meer. :puh:

Het ligt er echt aan met wie je schiet en wie er op doel staat. Met mensen met een slecht schot moet je het niet gaan proberen, met mijn eigen speler schiet ik ze er zo in van een afstandje in. Die heeft dan ook een hoge rate in schietkracht en schieten. Met een beetje geluk scoor je ook met een wat mindere schutter.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat soort dingen doe ik alleen met Schweinsteiger. Vooral niet afstandsschoten gaan proberen met spelers als Lahm :7

Nja, ik weet dat Lahm echt verschrikkelijk kut trapt, des te harder is de frustratie als je tegenstander van 25 meter scoort met -jawel- Lahm.
Link to comment
Delen op andere websites

Anderzijds is Ronaldo deze FIFA weer *#&^&overpowered geweest zeg. Heb hem vaak van 30-40 meter af zien schieten en dat liep ook vaak succesvol af :7. Maar zo was Ramos van Dortmund ook overpowerd en Huntelaar doet het nog altijd lekker.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, of zijn vrije trappen die er 9/10 altijd inzitten. Dat terwijl hij in het echte leven al maandenlang niet op vrije trap kan scoren, als we die flater van die keeper die die bal tussen z'n handen laat glippen niet meetellen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe update meeste voor FUT:

PC, Xbox One and PlayStation 4 - Improved security against coin farming - Fixed Transfer Market search functionality in FIFA Ultimate Team. - Added ability to reset tournament progress in FIFA Ultimate Team as a workaround for being stuck in a tournament tree. - Various stability fixes to improve the FIFA 15 experience.

Xbox 360 and PlayStation 3 - Improved security against coin farming - Added Origin Login Verification - Fixed Transfer Market search functionality in FIFA Ultimate Team. - Added ability to reset tournament progress in FIFA Ultimate Team as a workaround for being stuck in a tournament tree. - Various stability fixes to improve the FIFA 15 experience.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...