Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hurtado, wat een beest! begint op algemeen in Carriere 65 maar is bij mij in het seizoen 2019/2020 al algemeen 84!

Thu_May_14_23-45-36_UTC%2B0200_2015.png?psid=1

Had eerst alleen Snelheidsmaniak als eigenschap maar moet je nu zien

Thu_May_14_23-44-41_UTC%2B0200_2015.png?psid=1

alleen nu 2 maanden geblesseerd :( Speel op prof btw.

Bewerkt: door TrueSkum
Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, net geragequit bij 1-2 achterstand. Bal kwam naar m'n keeper toe en ik ging 'm makkelijk hebben door keeper te laten uitkomen, ik hou dus driehoekje ingedrukt, maar om de 1 of andere reden wou m'n keeper niet de 16 uit en bleef hij beuken tegen de rand van de 16, leeg doel en dus 1-3. Jemig man. :7

Heb het ook helemaal gehad met het grootste OP ***team van FIFA 15: Bayern München. Winnen 9/10 duels, maken (penalty)fouten dat het een lieve lust is en 9/10 wordt er niet voor gefloten. Zet jij eens je lijf met een speler => meteen fout. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk. Kom 0-1 achter tegen Chelsea, niks lukt, hij rekt de ganse wedstrijd tijd. Ik maak ongelofelijke kutgoal(geharrewar en tik simpel binnen). Laatste seconde lukt er dan toch eens iets, 2-1 eindstand. :7

Lekker voor 'm. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Knotsgekke wedstrijd meegemaakt. Courtois geklopt van een metertje of 30/35 met Suarez en een vrije trap binnengetrapt met Messi. In blessuretijd nog de 1-3 vastgelegd. :sigaar:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als er 1 ding is dat ze echt moeten veranderen in FIFA 16 dan is het wel hoe je doelpunten scoort. Het is niet normaal hoe vaak ik doelpunten tegen krijg die compleet tegen de gang van het spel ingaan. En dat echt wedstrijd na wedstrijd, om gek van te worden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik won het bronze offline tournament en kreeg TOTY Jackson Martinez in het gratis pakketje!!!!! Duurste kaart die ik ooit heb gehad

Direct dit team gebouwd, speelt fantastisch

http://www.futhead.com/15/squads/33075691/

Martinez is geen geweldige passer maar wint de meeste luchtduellen en is verder gewoon een beest met snelheid en kracht, hij is ook nog eens een goede afmaker.

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, untradeable. Maar wel lekker!

Ik doe atm een Spurs cm. Want ik ben klaar met FUT. Elke wedstrijd word ik genaaid door EA. Elke keer tegen ibarbo/doumbia... En nu is ST Walcott er ook nog.. Lekker.

Bewerkt: door Together
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.futhead.com/15/squads/33317488/

mijn team let niet op de teamgeest die in de game 100 en de score's ook (teemgeestijlen)

maar dit is mijn team mogt je niet geloven maak ik screenshot! van dijk blauw en de vrij zelf gekocht los ( spaar nu voor willems blauw) en gepackt clasie + tiago maar tiago is echt niet verkoopbaar jammer genoeg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...