Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

Oke wie verloor met 0-2? En wie moet de wedstrijd niet uitspelen? Je ragepost is onduidelijk.

Ik, ik moet de wedstrijd niet uitspelen. Heb nu net weer een wedstrijd gehad waarin ik in een 2 versus de keeper niet kon scoren, wil het wel even uploaden hoor. Heb dit echt ontiegelijk vaak, in RL is dit gewoon altijd een gemaakte goal.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Speel je FUT of met normale teams?

Ben gekapt met FUT, die mode slaat nergens op. Je komt constant uit tegen sukkels die een fortuin aan coins hebben uitgegeven, als eerlijke speler raak je amper aan de bak. Tenzij je een cheapass sweaty/pace team gebruikt(hey Doumbia?). Nou nee, bedankt.

Ik speel Seizoenen, maar ook daar heb ik vaak gewoon een seizoen lang kutwedstrijden waarin ik met een dubbel aantal schoten op doel veelal niet kan winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Speel je FUT of met normale teams?

Ben gekapt met FUT, die mode slaat nergens op. Je komt constant uit tegen sukkels die een fortuin aan coins hebben uitgegeven, als eerlijke speler raak je amper aan de bak. Tenzij je een cheapass sweaty/pace team gebruikt(hey Doumbia?). Nou nee, bedankt.

Ik speel Seizoenen, maar ook daar heb ik vaak gewoon een seizoen lang kutwedstrijden waarin ik met een dubbel aantal schoten op doel veelal niet kan winnen.

Ik had vaak met seizoenen dat ik klom en klom en dan ineens een bad streak zou hitten en uit het niets en zeer onterecht voor m'n gevoel 2 maal degradeer, herkenbaar?
Link to comment
Delen op andere websites

Oke wie verloor met 0-2? En wie moet de wedstrijd niet uitspelen? Je ragepost is onduidelijk.

Ik, ik moet de wedstrijd niet uitspelen. Heb nu net weer een wedstrijd gehad waarin ik in een 2 versus de keeper niet kon scoren, wil het wel even uploaden hoor. Heb dit echt ontiegelijk vaak, in RL is dit gewoon altijd een gemaakte goal.

Daar kun je op oefenen. Als je niet uit een één-2 kunt scoren zit het toch al diep... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vaak met seizoenen dat ik klom en klom en dan ineens een bad streak zou hitten en uit het niets en zeer onterecht voor m'n gevoel 2 maal degradeer, herkenbaar?

Van Divisie 2 naar 4 donderen in 2 seizoenen heb ik al 3 x voor gehad. :7
Daar kun je op oefenen. Als je niet uit een één-2 kunt scoren zit het toch al diep... :puh:

Hoe? Die skillgames zijn niet realistisch, daar scoor je makkelijk 20 keer na elkaar vanop 20 meter...Ik heb een score van +100k bij de skillgame afwerken. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe? Die skillgames zijn niet realistisch, daar scoor je makkelijk 20 keer na elkaar vanop 20 meter...Ik heb een score van +100k bij de skillgame afwerken. :7

Je hoeft toch niet van ver te knallen? Zo oefen je je aanvallen niet. Speel die skillgame, let niet op je score. Oefen op voorzetten, steekpasses op het goeie moment uitvoeren en op de goede manier (hoog of laag), eventueel oefenen op dribbels voor de goal, kan ook handig zijn... Gewoon verschillende manieren van afwerken uitproberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft toch niet van ver te knallen? Zo oefen je je aanvallen niet. Speel die skillgame, let niet op je score. Oefen op voorzetten, steekpasses op het goeie moment uitvoeren en op de goede manier (hoog of laag), eventueel oefenen op dribbels voor de goal, kan ook handig zijn... Gewoon verschillende manieren van afwerken uitproberen.

Dat heeft weinig zin, want in die skillgame scoor je 10 x makkelijker dan in FIFA zelf. Met Ibra scoor ik makkelijk 20 afstandsschoten terwijl dat ingame wel iets helemaal anders is. Van dichtbij mis je daarin ook zowat nooit.

Die skillgame zou nuttig zijn moest het niet zo makkelijk gemaakt worden.

Edit: En weer een wedstrijd verloren met een dubbel aantal schoten op doel. Bij open kansen heeft de keeper echt een ontiegelijk voordeel dat in RL onbestaande is.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, dan kan ik je niet verder helpen. Het enige dat ik je nog kan meegeven, is dat ik enorm lang offline heb gespeeld op moeilijke niveau's. Ook als het slecht gaat online val ik weer terug naar offline wedstrijden (carriere of FUT).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel veel carrière. Ik zit in seizoen 2018/2019 met Man City. Ik speel 4-2-4 speelt geweldig. :)

Mijn team

Mignolet (86)

Garbutt (82) Thiago Silva (87) Kompany (88) Walker (82)

David Silva (88) Robben (90)

Depay (87) Aguero (90) Douglas Costa (84) Ronaldo (93)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel beter online dan offline. Offline heeft kappen weinig zin, terwijl ik er online echt veel goals mee maak.

Online kap je zo je tegenstander uit, offline hebben ze je steeds door. :')

Ik vraag me echt af of wij wel hetzelfde spel spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig toch als je tegen een tegenstander speelt die 30 seconden nodig heeft bij elke corner, uitworp en die vanaf het begin al zit tijd te rekken. Helemaal geweldig als je de paal meermaals verkracht in het spel en met heel veel moeite 1-1 speelt omdat het spel zo'n tegenstander natuurlijk een rotgoal gunt. :tu:

Edit: Raad eens welk team ik hierin ben?

arsenal_zpsoy9jduhy.png

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel beter online dan offline. Offline heeft kappen weinig zin, terwijl ik er online echt veel goals mee maak.

Online kap je zo je tegenstander uit, offline hebben ze je steeds door. :')

Ik vraag me echt af of wij wel hetzelfde spel spelen...

Ik ben dus niet de enige die dat dacht :7 Kappen offline is te makkelijk, en online zinloos.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...