Silverbyte Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Brondby heb ik leuke herinneringen aan: was ik in FIFA 12 of 13 een tijdje aan uitgeleend door Ajax - ze hadden destijds heel fraaie kits en ik vond het eigenlijk wel leuk om eens in een niet zo voor de hand liggende competitie te spelen. Wat is je Overall nu? Ik ben trouwens ook een nieuwe managerscarrière gestart. Bij Arsenal was de uitdaging er na drie seizoenen wel een beetje uit, dus ik ben voor Middlesbrough gegaan, kijken of ik daar wat moois van kan maken. Doet in de Championship mee om de titel en heeft prachtige tenues. Hebben trouwens Yannick Wildschut (voor de Nederlanders) en Jelle Vossen (voor de Belgen) in de selectie. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 (bewerkt) 77 Ben een pijlsnelle linksbuiten(bij Brondby altijd in de spits) van slechts 1,71m. Ik ben wel begonnen met een 5% bonus voor alle eigenschappen omdat ik al veel FIFA gespeeld had oid. Bewerkt: 1 januari 2015 door MegaPilot Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Als je al op 77 zit, kun je denk ik wel aanbiedingen van de Europese subtop verwachten. Ik zit bij bij Villareal zelf ook op 77 op het moment, maar volgens het 'Acties'-tabje waren onder meer Atletico Madrid en AS Monaco ook in de race om me binnen te halen. Echt snel ga ik niet door de seizoenen heen, maar ik weet wel dat ik niet al te lang bij Villareal wil blijven - op Dos Santos en een of andere anonieme Spanjaard na spelen ze niet echt goed en ben ik degene die eigenlijk de wedstrijden beslist. Wilde een sleutelrol hebben, niet kleuterjuf zijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) Oeps, mijn niveau stond dus eigenlijk op semi-prof....Zucht. Als je al op 77 zit, kun je denk ik wel aanbiedingen van de Europese subtop verwachten. Ik zit bij bij Villareal zelf ook op 77 op het moment, maar volgens het 'Acties'-tabje waren onder meer Atletico Madrid en AS Monaco ook in de race om me binnen te halen. Echt snel ga ik niet door de seizoenen heen, maar ik weet wel dat ik niet al te lang bij Villareal wil blijven - op Dos Santos en een of andere anonieme Spanjaard na spelen ze niet echt goed en ben ik degene die eigenlijk de wedstrijden beslist. Wilde een sleutelrol hebben, niet kleuterjuf zijn. Ja, maar zit dus seizoen vast bij Brondby hé. Hierna wil ik een topclub, het is bijna onmogelijk assists te geven met die kutspelers rondom me. Bewerkt: 2 januari 2015 door MegaPilot Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Dat gevoel heb ik ook en dan bij Oldham Atlethic Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik vind het idee wel leuk. Maar in praktijk vind ik het niet leuk om een carrière met een speler te beginnen. Met een carrière als coach kan je soms even lekker simuleren als je tegen een of ander ploegje uit de middle of nowhere moet. Maar bij een carrière als spelers moet je gewoon letterlijk alles spelen. Dat vind ik zelf wel een redelijk nadeel. Ik zou het alleen met een keeper nog wel leuk vinden maar dat was in voorgaande FIFA's heel slecht uitgewerkt.. Je had echt heel weinig te doen als keeper. Ik zit trouwens een beetje te klooien met het niveau dat ik moet spelen. Als ik op prof speel win ik alles en op wereldklasse verlies ik te veel. Op prof wordt ik bijvoorbeeld met bvb makkelijk kampioen. Maar op wereldklasse zou ik dan 10e ofzo worden. Dus ik blijf voorlopig wel professioneel spelen, al zit daar weinig uitdaging in. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) Ik vind het idee wel leuk. Maar in praktijk vind ik het niet leuk om een carrière met een speler te beginnen. Met een carrière als coach kan je soms even lekker simuleren als je tegen een of ander ploegje uit de middle of nowhere moet. Maar bij een carrière als spelers moet je gewoon letterlijk alles spelen. Dat vind ik zelf wel een redelijk nadeel.Akkoord, is echt superirritant..Ik zit trouwens een beetje te klooien met het niveau dat ik moet spelen. Als ik op prof speel win ik alles en op wereldklasse verlies ik te veel. Op prof wordt ik bijvoorbeeld met bvb makkelijk kampioen. Maar op wereldklasse zou ik dan 10e ofzo worden. Dus ik blijf voorlopig wel professioneel spelen, al zit daar weinig uitdaging in. Same, op wereldklasse moet ik zoveel moeite doen dat de fun er al snel af is.. Bewerkt: 2 januari 2015 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Gewoon op wereldklasse gaan spelen. Anders blijf je in dat prof gat hangen en word je nooit beter. Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik speel FIFA-games eigenlijk altijd op Wereldklasse; ik vind op lagere niveau's te weinig uitdaging. Dat betekent dat ik ook wel eens een wedstrijdje nip verlies in mijn carrière, maar dat maakt het alleen maar realistischer naar mijn idee. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Gaat lekker bij Villareal. Heb er bijna halverwege het seizoen al aardig wat in gelegd en heb inmiddels ook mijn eerste twee interlands gespeeld. In de laatste speelden we voor de WK-kwalificatie tegen Portugal en heb ik liefst drie spelers een gele kaart aangesmeerd met mijn trukendoos. Verder heb ik een toffe 'artiestennaam' gevonden. Veel mensen hier zullen wel weten dat mijn echte naam Jort is, maar omdat noch mijn voor-, noch mijn achternaam beschikbaar is in de namenlijst voor het commentaar, heb ik gekozen voor een twist. Mijn speler heeft nu 'Yorks' achterop zijn shirt staan en wordt dus ook zo genoemd door de commentator. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Ik heb inmiddels ook FIFA 15 Delux edition gekocht voo de ps3 in de psn store was maar 30 euro Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 (bewerkt) ALG 81, in het begin koos ik voor "Afmaker", ik heb nu al 87 voor Afmaken... Ik zit nu terug bij Barcelona na een succesvolle uitleenbeurt aan Brondby. Trainer speelt met roulatiesysteem, ik speel op de plaats van Messi(als CA dus) die in een vormcrisis verkeert(af en toe zit ik wel op de bank door dat roulatiesysteem). Ik denk eraan om een transfer aan te vragen na dit seizoen, heb al wat doelpunten gescoord(in een absolute topwedstrijd van mezelf knalde ik er 5 in) en m'n ALG zal dan wel nog wat gestegen zijn. Ik erger me overigens dood aan m'n achterlijke teamgenoten. De onderscheppingen zijn gewoon barslecht, ik speel vaak constant met R1 ingedrukt en dan duurt het nog uren vooraleer ik de bal heb. Ik heb echt vaak minder dan 40% balbezit en dan vlot het natuurlijk ook niet echt.. En nee, m'n niveau past goed bij me hoor. Soms scoor ik ook niet in een wedstrijd, die 5 doelpunten in 1 wedstrijd was een enkele uitzondering. Edit: Ik zie net dat ik niet meer geselecteerd ben voor het nationale elftal van België. Fuck logic. Bewerkt: 5 januari 2015 door MegaPilot Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 In de winterstop tijdens mijn eerste jaar bij Villareal, dacht ik: heck, ik ga gewoon eens kijken wie er geïnteresseerd zijn als ik een transferverzoek indien. Zo geschiedde, en toen kreeg ik een aanbieding van... Borussia Dortmund! Even doorgesimuleerd om te kijken of er nog wat andere leuke aanbiedingen kwamen; die bleven uit, dus ik speel nu in Duitsland. Prima, Dortmund is een prachtige club en natuurlijk weer een hele stap hoger dan Villareal. Op veel speeltijd hoef ik echter niet te rekenen: Immobile is favoriet bij de trainer, en als hij niet speelt, is het meestal Edin Dzeko, die blijkbaar wel tevreden is met een rol als backup, óf ik, als ik geluk heb. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Speel jij nog voor het nationale elftal, Silverbyte? Ik ga weg bij Barcelona als dat me m'n nationale ambities kost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.