Jump to content

Advies over Koffiemachine


Kratod

Recommended Posts

In de reclame van AH staat de Bosch Koffiemachine Tassimo voor €49,99

Heeft iemand hier ervaring mee, zo als is hij makkelijk in gebruik.

Ook wil ik graag weten welke merken capsules in moet gebruiken.

Dit gaat over alle capsules die deze Koffiemachine kan gebruiken, hij kan er 6 maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe manier van warme dranken bereiden doe je met de Bosch Tassimo koffiemachine. Overigens dekt de term 'koffiemachine' niet de volledige lading, daar het naast verschillende soorten koffie ook warme chocolademelk en theeën bereidt. In de Tassimomachines gebruik je verschillende T-Discs voorzien van een unieke barcode. De machine leest de barcode en weet precies wat hij moet doen. Een machine voor liefhebbers van gemak en variatie.

Klik!

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is zeker een aanrader, moet alleen zoeken welke T-disck ik echt moet hebben. Wil niet de verkeerde hebben.

Ruilen gaat anders moeilijk worden of is dan niet mogelijk :(

Ga morgen langs AH om het van dicht bij te zien en dan neem ik gelijk chocomelk!

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was, zou ik aan een AH medewerker vragen of 'ie het apparaat uit de verpakking wil halen, om vervolgens te laten zien hoe je precies koffie zet met de Tassimo. Kun je meteen even proeven of de koffie die eruit komt eigenlijk wel zo goed smaakt als je van tevoren had gedacht. En ten slotte - aangezien je toch koffie aan het drinken bent - zou ik vragen om er een pak koekjes bij te pakken, want geen koffie zonder een lekker bijpassend koekje!

Zonder dollen, check de website van Bosch over de Tassimo, en kijk of je op YouTube een paar filmpjes kunt vinden van reviews en misschien zelfs tutorials over hoe je de machine moet gebruiken. Deze, bijvoorbeeld (zie hieronder)?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...