GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 VI Oranje is een voetbalpraatprogramma dat in de zomer van 2010 en 2012 rechtstreeks gemaakt werd door RTL Sport. In 2010 uitgezonden door RTL 7 en in 2012 door RTL 4. VI Oranje is de zomereditie van Voetbal International.Op 30 januari 2014 maakte RTL Nederland bekend dat het ook tijdens het wereldkampioenschap voetbal 2014 in Brazilië met live uitzendingen op de buis zal komen. De eerste uitzending staat gepland voor 9 juni 2014. Het programma is dagelijks te zien van 22:30 tot 00:00 uur op RTL 4. Tussen 13 en 22 juni zal er iedere dag een tweede uitzending zijn. Deze wordt van 19:50 tot 20:30 uur uitgezonden op mannen-/sportzender RTL7. Vanavond de eerste aflevering met Gordon, Jan Boskamp, Gijp en Derksen. Wie van jullie kijkt er allemaal VI Oranje? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Vind het wel tof hoor, VI Oranje. Lekker hersenloos praten over een spelletje voetbal! ^^ Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Ik ga zeker weten kijken. VI is inhoudelijk niet al te best, maar ik kan altijd wel genieten van die discussies met Derksen. Jammer dat Genee er nu niet bij is. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Altijd leuk om te zien! Ik vind het in ieder geval beter dan het langdurig gezeik van Studio Voetbal. Al is Studio Voetbal inhoudelijk wel vele male beter. Waar haal jij vandaan dat Genee er niet is? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Vanavond de eerste aflevering met Gordon, Jan Boskamp, Gijp en Derksen. Hieruit maak ik op dat Genee er niet bij is, maar ik kan het natuurlijk altijd mis hebben. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Genee zit standaard aan tafel, ook bij VI Oranje. Gordon gaat waarschijnlijk weer een plaatje zingen. Maar het gaat ons vooral om het grappen en grollen. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Voetbal International is vaak wel leuk, zelfs als je niet zo'n voetbalkenner bent... hetzelfde met Top Gear voor auto's eigenlijk. Gordon is ook wel grappig op momenten dat het niet stoort. Ik heb dit topic even een duwtje gegeven naar het WK 2014-forum. Reageren
NicolaB Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 (bewerkt) Je hebt nu toch ook dat Goor draait door. Misschien dat ie daarom, samen met zn wk nummer, erbij zit. Bewerkt: 9 juni 2014 door NicolaB Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Ik ga hier niet naar kijken. Ik wil niet zeggen dat ze bij de NOS alle wijsheid hebben, maar dat vind ik prettiger kijken. Soms zie ik beelden langskomen van VI, en dan weet ik weer precies waarom ik niet kijk; of het gaat nergens over, of ze hebben ruzie. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Vind ik heerlijk om te zien. Niet zozeer om de analyse's, want daarvoor is NOS, maar vooral het lekker domweg lullen en de anekdote's. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Gisteren eerste aflevering gezien. Ging nergens over, maar kon er wel hartelijk om lachen!! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Dit is echt geniaal Zo geniaal zelfs, dat Sierd de Vos een eigen topic heeft! Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 wauw tnx... Dit gedeelte bestaat uit zo veel gedeeltes dat ik door de bomen het bos soms niet meer kan zien... Iig bedankt, er staan leuke filmpjes tussen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.