Dexist Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 (bewerkt) Ontwikkelaar: Sumo Digital Uitgever: Sony Computer Entertainment Europe Genre: Puzzle/platformer/level-editor Platforms: PS4 Aantal spelers: 1-4 Release: November 2014 Demo: Nog niet bekend Website: Little Big Planet Little Big Planet 3! LittleBigPlanet, een populair spel op de ps3, krijg na twee delen een vervolg op de PS4! Zojuist is op de E3 aangekondigd dat het spel in november dit jaar verschijnt! LittleBigPlanet is een spel waar de speler de vrijheid krijgen om helemaal zelf een level te ontwerpen! En daarna met de hele wereld te delen. In LBP1 en 2 zijn door de speler meer dan 8 miljoen levels ontworpen! Al deze level zullen ook weer speelbaar zijn in LBP3! LBP3 loopt op een nieuwe engine en ziet er zeer gelikt en gedetailleerd uit! Het is ook mogelijk nu om op meerdere zogeheten layers te bouwen. Waar je in LBP1/2 nog maar op 3 hoofd layers kon bouwen, kan je in LBP3 misschien wel op het dubbele hier van bouwen! Gameplay https://www.youtube.com/watch?v=WfV-gSaa_lQ De nieuwste toevoeging aan LBP3 zijn de nieuwe characters! In LBP3 kan je met wel 4 verschillende characters spelen! Naast de oude en vertrouwde Sackboy zijn er 3 nieuwe bij gekomen. Sackboy's Hond: OddSock Een soort van hondje die sneller kan lopen en rennen dan Sackboy. OddSock kan ook verder springen en wall-jumpen. Door zijn snelheid kan hij dingen activeren wat Sackboy niet kan. Sackboy's Dikke Vriend: Toggle Een uit de kluiten gewassen versie van Sackboy. Toggle is dik maar wel heel sterk, hij kan hier door zwaardere dingen verplaatsen/tillen dan sackboy. Toggle kan ook, ja je raad het niet, wisselen tussen 2 gedaantes. Naast dik en sterk kan hij ook heel klein worden! Zo klein dat hij op plekken kan komen waar de ander characters niet kunnen komen. Sackboy's Gevleugelde Vriend: Swoop Een klein vogeltje, kan vanzelfsprekend vliegen. Zodoende kan Swoop plaatsen bereiken en dingen activeren die de anderen niet kunnen Swoop kan ook de ander characters verplaatsen door ze op te pakken. De combinatie van de nieuwe characters en de mogelijkheid om nu dieper(op meerdere layers) te kunnen bouwen en alle ander nieuwe features, zal weer voor een stormvloed aan mooie, unieke, vernuftige en door de spelers gemaakte levels zorgen! Ik kijk in ieder geval uit halsreikend uit naar deze game! Eerdere Versies LittleBigPlanet 1 LittleBigPlanet 2 Bron Bewerkt: 8 oktober 2015 door Visser23 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Hell Yeah!!! Ik heb de eerste 2 kapot gespeeld op de PS3 van m'n pa als 8 jarig jongetje Reageren
Votair Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 HELL YEAH LITTLE BIG PLANET 3! Reageren
Rullez Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Ik heb hem eergisteren gekocht en vandaag maar is aan begonnen. Meer mensen die problemen hebben met het joinen van mensen? Tot nu toe kan ik alleen maar alleen spelen... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Persoonlijk vind ik Little Big Planet niks aan.... Het is een 2D game, en het lijkt heel veel op Mario. Er zit ook helemaal geen actie in de game, en dat vind ik niet zo aantrekkelijk. Dus geef mij maar GTA!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.