Jump to content

Little Big Planet


Dx11

Recommended Posts

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    28

  • Zaahed

    16

  • Kenny-Petrovic

    9

  • Reinier93

    8

Ik heb gisteren even die twee gratis costuums gedownload. Jammer genoeg kosten die Motorstrom outfit geld. :(

Heb ik ook gedaan. :Y

Maar je krijgt wel bij je account automatisch 5 euro dus kan je het kopen. :puh:

Maar ik doe dat niet ik wacht af tot betere kledij. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren even die twee gratis costuums gedownload. Jammer genoeg kosten die Motorstrom outfit geld. :(

Heb ik ook gedaan. :Y

Maar je krijgt wel bij je account automatisch 5 euro dus kan je het kopen. :puh:

Maar ik doe dat niet ik wacht af tot betere kledij. :puh:

Bedoel je dat iedereen gewoon €5,- heeft als je een PS account aanmaakt ???

Want in mijn portomonee geeft hij aan dat dit leeg is ???

En geld dit dan ook voor het sub account ?? Of heeft alleen de master de €5,- gekregen ??

(Sorry voor het off-topic maar ik vraag het me af :engel: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren even die twee gratis costuums gedownload. Jammer genoeg kosten die Motorstrom outfit geld. :(

Heb ik ook gedaan. :Y

Maar je krijgt wel bij je account automatisch 5 euro dus kan je het kopen. :puh:

Maar ik doe dat niet ik wacht af tot betere kledij. :puh:

Bedoel je dat iedereen gewoon €5,- heeft als je een PS account aanmaakt ???

Want in mijn portomonee geeft hij aan dat dit leeg is ???

En geld dit dan ook voor het sub account ?? Of heeft alleen de master de €5,- gekregen ??

(Sorry voor het off-topic maar ik vraag het me af :engel: )

Nou meer weet ik er niet over.

Maar ik drukte op iets om te kopen en ze zeiden dat ik 5 euro's als starters kapitaal kreeg. :7

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of ik het moet kopen dus heb een paar vragen:

1. wat voor soort game is het?

2. wat is het doel van het game?

3. heeft het een multiplayer en zoja wat is er zoal in te doen?

4. is het de moeite waard om hem te kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of ik het moet kopen dus heb een paar vragen:

1. wat voor soort game is het?

2. wat is het doel van het game?

3. heeft het een multiplayer en zoja wat is er zoal in te doen?

4. is het de moeite waard om hem te kopen?

Vraag ik me ook af.

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of ik het moet kopen dus heb een paar vragen:

1. wat voor soort game is het?

2. wat is het doel van het game?

3. heeft het een multiplayer en zoja wat is er zoal in te doen?

4. is het de moeite waard om hem te kopen?

Ik zal jullie even beantwoorden :D

1. LittleBigPlanet is een platformgame waarbij de speler kleine puzzels moet oplossen die in het level verwerkt zitten. Merendeel van deze puzzels kan je alleen oplossen door samen te werken in het spel.

2. Het doel van het spel is plezier hebben door samen te spelen. Het spel heeft niet echt een doel zoals GTA dat heeft om het verhaal uit te spelen. De game heeft als singleplay een level of 50 welke je kan spelen maar de kracht is juist het on-line gebeuren.... (zie vraag 3)

3. Ja het spel heeft een multiplay-mode. Dit ondersteund tot maximaal 4 spelers in een veld (welke meer dan genoeg is). Dit kan betekenen dat je met 4 vrienden op de bank dit gaat spelen (4 controlers en 1 ps3) of met "vreemden" online gaat spelen of een combinatie hiervan.

De multiplayer bestaat, net als de singleplayer, voornamelijk uit het doen van levels. Echter heeft Little Big Planet iets mooi. Het spel heeft de tools van de ontwikkelaars erin laten zitten en hier zit dan ook de kracht van Little Big Planet. Het zelf maken van levels en deze on-line te zetten zodat iedereen ze kan spelen. En zlef ook levels die anderen gemaakt hebben te spelen.

4. Is het de moeite waard om te kopen? Tja dit is meer persoonsgebonden maar ik kan wel wat + en - punten die ik tot nu toe heb gezien opnoemen en dan moeten jullie daaruit zelf een beslissing maken.

Positief:

- Het speelt leuk weg. Zowel in singleplayer als in multiplayer. Sommige levels zijn erg makkelijk maar andere levels zijn dan weer behoorlijk lastig. Dus er is een mix van moeilijkheid en dus voor iedereen toegankelijk

- Herspeelbaarheid door de levelcreatietool is zeker wel een jaar of 2 omdat er steeds nieuwe en andere levels bij komen.

- Level Creator is echt enorm top... Je eigen levels bouwen en deze beschikbaarstellen voor de andere spelers is gewoon erg leuk om te doen.

- Genoeg te verzamelen. Er zijn zoveel dingen die in het spel zitten die je kan verzamelen... + alle voorwerpen die jij hebt gemaakt kan je delen met de rest dus voorlopig is er 1 woord... Verzamelen!

- Genoeg inspiratie door alle andere velden zodat je altijd kunt blijven bouwen aan levels...

- Je eigen level maken en dan ook echt helemaal "eigen" voeg persoonlijke foto's toe die je als stickers echt overal kan plakken... Dus ook hier kan je jouw eigen stempel drukken op het universum wat littlebigplanet heet.

Negatief:

- Lag als je online speeld is soms irritant.

- Sommige spelers online snappen de term samenwerken niet echt waardoor er soms wat frustratie kan ontstaan.

- Niet alle levels online zijn leuk om te doen.

- Het is erg lastig om een eerste level te creeeren.... Dit omdat er zoveel mogelijk is en je dus compleet vrij wordt gelaten om alles te doen en laten. Hierdoor kan je jezelf zeker in het begin verdwaald voelen in het spel (dit is ook een pluspunt)

- Je moet wel levels willen bouwen anders dan gaat het merendeel van de game aan je voorbij.

Tot hier wil ik er nog op in gaan....

Dit is wat ik me kan bedenken in een korte tijd. Zelf heb ik de game ook en ik vind het een toppertje. Ik ken weinig spellen die net zo leuk zijn.

Zeker om dit samen te spelen met broer/zus/partner noem maar op levert echt hele leuke momenten op en dit is een game die niet snel in de kast zal verdwijnen bij ons......

Mijn persoonlijke mening is dat dit een "must-have" titel is.

Check anders even verschillende filmpjes op Youtube. Dan kunnen jullie alvast zien hoe het eruit ziet en wat je zal kunnen verwachten. :tu:

Hoop in ieder geval een stukje meer duidelijk te hebben gemaakt voor jullie!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hoor ik nou allemaal? 5 euro gratis bij de PSStore? kan me niet voorstellen.. Maarja ik ben iniedergeval zwaar verslaafd aan littlebigplanet, vorige week was hij 55 euro (actie) bij de mediamarkt maar de adviesprijs is 75 dus goed zoeken, zonde van je geld anders, grote kans dat hij dus nog 55 euro bij de mediamarkt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...