Jump to content

GTA 4 - niet verwijderbaar?


DENNUSZ

Recommended Posts

Hallo gta'ers!

ik heb een beetje een probleem..

gisteren was ik mijn gta aan het installeren en alles ging goed! nou was mijn computer ook nog updates van het besturingssysteem aan het installeren tot mijn computer ineens opnieuw opstartte.. GTA was nog niet klaar.. dus nou als ik wil spelen krijg ik alleen error's van missende files, dus dacht ik installeer ik het wel opnieuw.. maar in configuratie scherm en in CCcleaner staat gta niet eens tussen?! dus ik kan hem met geen mogelijkheid van mijn systeem afkrijgen? hoe kan ik dit oplossen?

specs:

Dell Inspiron 15R 5537

i5 4200U 1.6 turboboosted 2.6

8GB ram

1TB HDD

Intel HD 4400 & AMD Radeon HD8670 2GB

Windows 8.1 x64 (een hel van en besturingssyteem by the way..)

Link to comment
Delen op andere websites

^^ nou, daarna als ik opnieuw wil installeren krijg ik een venstertje met allemaal chinese tekens en 2 lege knoppen, als ik op de rechtse druk zou die normaal moeten installeren maar hij doet dan vrij weinig..

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je een screenshot maken van de foutmelding dan? Je PC moet het spel zeker aankunnen, dus daar zal het probleem niet liggen. GTA IV staat echter bekend om heel veel moeilijkheden te veroorzaken op de PC.

Probeer ook eens het bestand LanchGTAIV.exe (in de GTA IV map: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) uit te voeren als administrator.

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg dus dit te zien.. Naamloos-13.jpg

in Revo uninstaller ook geen GTA te bekennen.. ook niet in CCcleaner.. :S

maar dat ligt toch zeker niet aan Windows 8.1?

Bewerkt: door DENNUSZ
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet meer helemaal mee. Dus het spel is nog niet geïnstalleerd? Die patch waarnaar ik verwees moet pas geïnstalleerd worden nadat je GTA IV geïnstalleerd hebt. Maar ook al staan de bestanden op je computer, het wordt niet herkend als geïnstalleerd programma? :puh: In dat geval kan je alles terug verwijderen en GTA IV terug installeren (eventueel op een andere locatie, verander gewoon een map van naam ofzo) en het nog eens opnieuw proberen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

het spel is wel geinstalleerd denk ik.. want ik zie wel allemaal de files die het spel nodig heeft.. maar ik denk omdat hij ergens rond het einde van de installatie opnieuw ging opstarten door updates dat hij toch weer iets heeft gemist.. alleen vind het wel heel raar dan dat ik GTA op geen mogelijkheid dan weer terug kan installeren

EDIT: ik weet niet wat ik heb gedaan.. maar GTA 4 installeert nu weer.. raar dat het eerst niet lukte..

ik denk dat hier een slotje op kan!

Bewerkt: door DENNUSZ
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...