Together Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Hallo Forumleden, Ten eerste ik weet niet als dit het goede subforum is, zo niet dan moet het verplaatst worden. Ik heb een raar probleem met Chrome. Ik kan geen spoilers meer openen, de reacties op een statusupdate ook niet. Dit werkt ook niet in IE en FireFox. Wat kan ik doen? Het is nogal irritant. Alvast bedankt! >>> Door Thundercover: Verplaatst naar Computer Talk.<<< Reageren
Twedeldie Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Had ik ook, een tijdje. Bekijk mijn topic anders eens. Je kunt alle reacties uitproberen want ik heb geen idee welke me echt hielp. Veel succes! Reageren
Joriz Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Wis de cache van je browser. Probeer het dan opnieuw. Reageren
Together Geplaatst: 22 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Ik heb mijn cache verwijderd door CTRL+SHIFT+R te doen. Ik kan het nog steeds niet openen. Is er een andere manier om cache te legen in Chrome? Reageren
Joriz Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Zo kan je de cache wissen: https://support.goog...wer/95582?hl=nl CTRL+SHIFT+R kan je alleen gebruiken om het betreffende scherm te vernieuwen. Verder zal het niet heel veel aan je cache veranderen. Reageren
Together Geplaatst: 22 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) Ik heb de cache gewist sinds het eerste gebruik. Maar het werkt nog niet. Als ik op inloggen klik gebeurd er ook niks, maar als ik rechtermuisknop+openen in nieuwtabblad doe kan ik wel inloggen. Als ik dit doe bij de statusupdates krijg ik gewoon een nieuwe pagina van gtaforum. Edit: toen ik deze reactie wilde plaatsen kon ik ook niet op 'reageren' klikken. Ik moest eerst op meer opties en daarna op toevoegen klikken. Bewerkt: 22 juni 2014 door GTA5BOY Reageren
Joriz Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Gebruik je een extensies die javascript of advertenties onderdrukt? Probeer al je Chrome extenties is uit te zetten en te controleren of Javascript aan staat. Zorg er daarnaast voor dat je geen existenties gebruikt die beveiligde verbinding afdwingen. Alleen inloggen en wachtwoord veranderen kan momenteel beveiligd voor normale leden. Indien je een willekeurig onderwerp beveiligd opvraagt zal het forum mogelijk niet goed werken. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) Heb je een update voor Chrome? Ik had namelijk hetzelfde probleem en na de update was het probleem plots verholpen. Gewoon klikken op 'Over Google Chrome' en dan kun je zien of je updates hebt. Bewerkt: 22 juni 2014 door Twedeldie Reageren
Together Geplaatst: 22 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) @Joriz, Ik heb al mijn extensies uit gezet en mijn javascript staat aan. @Twedeldie, Ik heb de laatste versie van Chrome. Bewerkt: 23 augustus 2014 door GTA5BOY Reageren
Twedeldie Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Krijg je er een bepaalde melding bij zoals bv. Actie mislukt? Reageren
Together Geplaatst: 23 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Nee ik krijg er geen melding bij. Reageren
Together Geplaatst: 5 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Sorry voor de dubbelpost. Maar ik heb dit probleem nog steeds. Het begint nu echt hinderlijk te worden . Reageren
Joriz Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Wat je nog kan doen is naast alle extenties uitschakelen om al je browserinstellingen te resetten. Hierna heb je als het goed is een schone browser. Helaas kan ik het probleem niet nabootsen. Reageren
Together Geplaatst: 5 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) Ik zal het proberen. Hopelijk werkt het . Edit: Het werkt dus niet . Dan maar hopen op een update voor Chrome. Bewerkt: 5 juli 2014 door GTA5BOY Reageren
AXIO Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Ik zal het hier maar even vragen. Ik heb met Chrome het probleem dat ik niet op gtaforum kan inloggen met mijn account. Ik doe nu alles via de mobiel. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.