Jump to content

[WK 2014] Achtste finales!


Dutchy3010

Recommended Posts

Mooi gevecht? Zonder Axelle? nope.gif

Dat meisje wordt echt overschat, hoor. Er stond een foto van haar van Sporza op FB:

10350452_10152568920604271_2485649193288135211_n.jpg

Ik wil niet zeggen dat het een lelijk meisje is, zeker niet, maar wat er allemaal van gemaakt is, is wel overdreven.

Dat is inderdaad niet wat ik verwachtte.. Op tv zag het er anders uit :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    40

  • MegaPilot

    36

  • ERRWINS

    35

  • Dutchy3010

    21

Vanmorgen in de krant zien staan dat België tegen Argentinië speelt als we winnen tegen de VS. Daar zou ik niet zo zeker van zijn.

Voorlopig een match die zeer in evenwicht is. Argentinië heeft meer balbezit en meer acties, maar de echte doelkansen zijn wel voor Zwitserland tot nog toe.

Dat Argentinië het niet kan afwerken, heeft veel te maken met de verdediging. Die laat amper iets door en smoort alles in de kiem.

Bij de aanval van Zwitserland valt Shaqiri me vooral op, daar weet de Argentijnse verdediging voorlopig geen raad mee.

Ben benieuwd of de tweede helft ook zo interessant blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog is de halve finale ver. België mag dan wel tegen Argentinië spelen, naar alle waarschijnlijkheid, maar Nederland speelt wel tegen hét Costa Rica. Ik zie het niet gebeuren :N

Sowieso is mijn droom niet aan diggelen als ze vanavond winnen. Ongeacht wat de andere wedstrijden gebeurt. :D

Ongelooflijk toch weer wat een teleurstellend Argentinie. Daar moet Belgie van kunnen winnen mochten ze beiden in de halve finale komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Teleurstellende wedstrijd, kan het niet anders zeggen.

Een slechte tweede helft maakt de hele match nog niet teleurstellend. De eerste helft was vermakelijk om naar te kijken.

Argentinië is het weer helemaal kwijt tijdens de eerste verlenging. Geen niveau meer, amper kansen. Niet slim om Zwitserland nu weer in de match te laten komen.

Ik denk niet dat er nog een goaltje gaat vallen, het zullen wel strafschoppen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel het voetbal over het algemeen niet altijd even goed is, zijn de achtste finales wel spannend; de landen zijn zeer aan elkaar gewaagd. Van de 7 achtste finales hebben we nu al vier keer verlenging, één land won met één goal verschil, en die viel diep in blessuretijd, en slechts twee keer was er een verschil van twee doelpunten. Je kan van alles zeggen, maar niet dat het niet spannend is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonde voor de Zwitsers, en dan schieten ze nu ook nog eens op de paal. Ze waren zeker evenwaardig aan de Argentijnen, als ze niet beter waren. Het had wat mij betreft wel vanop de stip beslist mogen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer spannend einde, maar voor de rest een matige match.

Daar moet Belgie van kunnen winnen mochten ze beiden in de halve finale komen.

Kwartfinale, maar inderdaad, ook wat ik dacht. Zeker nu met die verlengingen in de benen zou dit een zeer haalbare prooi moeten zijn.

Of een sterk Zwitserland? Ze staan gewoon als blok, kom je moeilijk doorheen.

Zwitserland zeker sterk gespeeld, maar men maakte de kansen, al waren ze niet te talrijk, niet af. Spijtig, die verrassing had welkom geweest.

Die laatste kopbal ook, zo dichtbij...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...