Jump to content

[WK 2014] Achtste finales!


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik merk wel dat ik erg faal in het voorspellen van voetbalwedstrijden :duh:

Dat is gewoon geluk hebben hoor, je hebt er geen skills voor nodig :puh:

Zeker niet bij hele uitslagen gokken. Alleen winst/verlies/gelijk kan kennis nog wel veel uitmaken, maar minder bij uitslagen. En al helemaal als je bijvoorbeeld extra punten krijgt als je de enige bent; hoe goed jij bent hangt immers niet af van wat anderen zeggen.

Net 5 tegen 2 en dat kunnen ze niet eens uitspelen. :')

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    40

  • MegaPilot

    36

  • ERRWINS

    35

  • Dutchy3010

    21

Ik merk wel dat ik erg faal in het voorspellen van voetbalwedstrijden :duh:

Dat is gewoon geluk hebben hoor, je hebt er geen skills voor nodig :puh:

Zeker niet bij hele uitslagen gokken. Alleen winst/verlies/gelijk kan kennis nog wel veel uitmaken, maar minder bij uitslagen. En al helemaal als je bijvoorbeeld extra punten krijgt als je de enige bent; hoe goed jij bent hangt immers niet af van wat anderen zeggen.

Ja, ik doelde op exacte scores, voor W/G/V heb je wel volkomen gelijk, ja :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk wel dat ik erg faal in het voorspellen van voetbalwedstrijden :duh:

Dat is gewoon geluk hebben hoor, je hebt er geen skills voor nodig :puh:

Door teams goed te analyseren kun je wel degelijk een goede voorspelling maken.

Ik daarin tegen gok gewoon een eind weg :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk wel dat ik erg faal in het voorspellen van voetbalwedstrijden :duh:

Dat is gewoon geluk hebben hoor, je hebt er geen skills voor nodig :puh:

Door teams goed te analyseren kun je wel degelijk een goede voorspelling maken.

Ik daarin tegen gok gewoon een eind weg :7

Ja, een team aanduiden als winnaar is niet zo heel moeilijk te voorspellen, mits je een goede kennis hebt van de teams die dan spelen. Maar exacte scores voorspellen is puur gokken, daar heb je gewoon geluk voor nodig.

Costa Rica door na strafschoppen! Helemaal mooi! Eigenlijk is dit ongelooflijk xD

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig dat Griekenland hier niet wint, wat een ongelooflijke rotmatch dat ze speelden. Costa Rica heeft het dik verdiend. Nederland gaat wel iets te zwaar zijn, maar dit is gewoon prachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

En gelijk heeft ie. Memphis Depay laat een motor lopen. Dat moet ie doen op een moment dat Nederland dat nodig heeft (beetje zoals je vorig wk Elia had) en dat de tegenstander ander spel gewend is. Daardoor heeft het een extra waarde vind ik.

Alsof je in eens de kooi van de leeuw open zet :puh:

Dit is een knockout fase, NicolaB. Dan start je met de sterkste ploeg. In mijn ogen is dat in een 4-3-3 met Depay.

En gelijk heeft ie. Memphis Depay laat een motor lopen. Dat moet ie doen op een moment dat Nederland dat nodig heeft (beetje zoals je vorig wk Elia had) en dat de tegenstander ander spel gewend is. Daardoor heeft het een extra waarde vind ik.

Alsof je in eens de kooi van de leeuw open zet puh2.gif

Dit is een knockout fase, NicolaB. Dan start je met de sterkste ploeg. In mijn ogen is dat in een 4-3-3 met Depay.

Aan Depay heb je heel weinig meer in de tweede helft, die moet het hebben van zijn explosiviteit en dat verschil kan hij juist extra gebruiken als de rest al 'op' is. Ik zou Depay ook niet laten starten en gewoon met het 2 spitsen systeem blijven spelen en als je dan het spel open moet breken, dan breng je Depay.

Exact.

Wat een gein om naar te kijken die verlenging :D Beide landen waren echt op. Alsnog goede penalties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...