NicolaB Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Jemig, die bal op de paal in de laatste paar minuten, en vervolgens nog al die kansen van Zwitserland daarna. Balen voor ze, want je gunt het de underdog natuurlijk wel. inderdaad Ik blijf Messi een goede speler vinden. Echt een van de weinige spitsen die gewoon door voetbalt en niet gaat liggen. 'n spits met pit en dan ook nog voetballen als een vd beste nog 10 min en dan België - USA, ik heb ur zin in! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Ik pak nog even wat popcorn, iemand die ook moet want de Rode Duivels worden na vanavond echt duivels! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 #TeamUSA, kom op USA!!! Waarom jouw haat tegen België? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Ik kan me sowieso wel voorstellen dat mensen voor de VS zijn, hoor. Toch vaak een sympathiek team en komt toch vaak niet zo heel ver. En wat ik persoonlijk erg belangrijk vind: het is voor de sport enorm goed als de VS ver komt... Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 #TeamUSA, kom op USA!!! Waarom jouw haat tegen België? Over voorbarige conclusies gesproken... Reageren
Venzio Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Mijn haat tegen België of mijn voorkeur voor de Verenigde Staten? Als je me een beetje had gekend dan had je geweten dat ik een groot liefhebber ben van de Verenigde Staten. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Oehh, dat was een hele mooie kans voor Belgie! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Mijn haat tegen België of mijn voorkeur voor de Verenigde Staten? Als je me een beetje had gekend dan had je geweten dat ik een groot liefhebber ben van de Verenigde Staten. Ik zei het zo omdat ik je nog nooit de Belgen heb zien geluk wensen of ook maar iets positief over zeggen. Maar dat zal aan mijn Belgische ik liggen. Reageren
Venzio Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Mijn haat tegen België of mijn voorkeur voor de Verenigde Staten? Als je me een beetje had gekend dan had je geweten dat ik een groot liefhebber ben van de Verenigde Staten. Ik zei het zo omdat ik je nog nooit de Belgen heb zien geluk wensen of ook maar iets positief over zeggen. Maar dat zal aan mijn Belgische ik liggen. Ach, volgens sommige Belgen is dat geluk helemaal niet nodig omdat jullie toch wel 'even beter gingen presteren dan die slechte Hollanders'. Reageren
Faenty. Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Ik supporter deze wedstrijd de VS. Maar misgun 't de Belgen niet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Ik blijf het hoe dan ook jammer vinden. Reageren
Niked Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Mannen we wijken af we hadden het over Axelle Mooi gevecht? Zonder Axelle? Dat meisje wordt echt overschat, hoor. Er stond een foto van haar van Sporza op FB: Ik wil niet zeggen dat het een lelijk meisje is, zeker niet, maar wat er allemaal van gemaakt is, is wel overdreven. Goed om te horen dat Kompany fit is, dat is toch iets minder zorgen om de verdediging. Hopelijk houdt hij het ook gewoon de hele match uit. jij pakt dan ook de lelijkste foto hé ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.