Niked Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 of kai en danger zetten een bounty op de winnaar ze killen de winnaar en geven het geld via de mini menu balk aan de winnaar
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 of kai en danger zetten een bounty op de winnaar ze killen de winnaar en geven het geld via de mini menu balk aan de winnaar komt er een achter...
Votair Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 of kai en danger zetten een bounty op de winnaar ze killen de winnaar en geven het geld via de mini menu balk aan de winnaar komt er een achter... Hoe moest hij dat weten? XD (logisch nadenken zeker?)
Kaitjee98 Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Sabine meldt zich bij deze definitief af.
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Sabine meldt zich bij deze definitief af. dan heb ik iets gemist
norik Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Ik doe mee PSN:tjpjtjwj (initialen van mn huisdieren so don't judge me) Headset:neen Dresscode:Belg (ook al weet ik zeker dat NL de finale haalt) Ik kom zeker opdagen aangezien ik vakantie heb en bu niet eenmaal de sociaalste ben
Votair Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Sabine meldt zich bij deze definitief af. dan heb ik iets gemist Whapp.
Niked Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Ik doe mee PSN:tjpjtjwj (initialen van mn huisdieren so don't judge me) Headset:neen Dresscode:Belg (ook al weet ik zeker dat NL de finale haalt) Ik kom zeker opdagen aangezien ik vakantie heb en bu niet eenmaal de sociaalste ben jeej dacht dat i kde enige in het rood ging zijn
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Ik doe mee PSN:tjpjtjwj (initialen van mn huisdieren so don't judge me) Headset:neen Dresscode:Belg (ook al weet ik zeker dat NL de finale haalt) Ik kom zeker opdagen aangezien ik vakantie heb en bu niet eenmaal de sociaalste ben
Together Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Sorry, ik kan niet komen . Ik had andere persoonlijke afspraken. Ik had graag willen komen .
TheDutchWesley Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Omdat jij het bent doe ik niet mee! zet mij maar op de lijst met als PSN TheDutchWesley en mijn nieuwe headset is aanwezig!
Kaitjee98 Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Lijstje is wederom aangepast. Er komt nog een persoon bij die niet lid is van het forum: XTAGSX_Headshot.
Votair Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Lijstje is wederom aangepast. Er komt nog een persoon bij die niet lid is van het forum: XTAGSX_Headshot. Hij staat er al op. ;D
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Lijstje is wederom aangepast. Er komt nog een persoon bij die niet lid is van het forum: XTAGSX_Headshot. Hij staat er al op. ;D XTAGSX_Headshot, niet XTAGSX_Danger, die stond er al op
Votair Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Lijstje is wederom aangepast. Er komt nog een persoon bij die niet lid is van het forum: XTAGSX_Headshot. Hij staat er al op. ;D XTAGSX_Headshot, niet XTAGSX_Danger, die stond er al op Oh, op die fiets.
Recommended Posts