Vandijk0348 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Tis jammer dat k nog 12 dagen bad sport ben, had anders wel weer eens mee willen doen met 'n meeting. Achja wie weet daarna
Votair Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Tis jammer dat k nog 12 dagen bad sport ben, had anders wel weer eens mee willen doen met 'n meeting. Achja wie weet daarna Wat had je gedaan? XD
Vandijk0348 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 De boel flink lopen terroriseren met een tank, 16 dagen bad sport aan me broek
Niked Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Ik laat ook vaak mùijn tank de vrije loop maar ik heb nog nooit bad gehad
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Tis jammer dat k nog 12 dagen bad sport ben, had anders wel weer eens mee willen doen met 'n meeting. Achja wie weet daarna jammer
TheDutchWesley Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 De boel flink lopen terroriseren met een tank, 16 dagen bad sport aan me broek haha met je stickys overal plaatsen en als ik voorbij kom rijden opblazen
Votair Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) De boel flink lopen terroriseren met een tank, 16 dagen bad sport aan me broek Maar in GTA draait het juist ook om de chaos? Waarom zou je daarvoor bad sport worden? Bewerkt: 5 juli 2014 door Votair
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) De boel flink lopen terroriseren met een tank, 16 dagen bad sport aan me broek Maar in GTA draait het juist ook om de chaos? Waarom zou je daarvoor bad sport worden? Als je een wagen van ene speler opblaast krijg je een waarschuwing en na een aantal waarschuwingen ben je bad (voor even 10 dagen ong) En we moeten wel on topic blijven hé Bewerkt: 5 juli 2014 door skullz-000
Votair Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 De boel flink lopen terroriseren met een tank, 16 dagen bad sport aan me broek Maar in GTA draait het juist ook om de chaos? Waarom zou je daarvoor bad sport worden? Als je een wagen van ene speler opblaast krijg je een waarschuwing en na een aantal waarschuwingen ben je bad (voor even 10 dagen ong) En we moeten wel on topic blijven hé Dat wist ik wel, maar ik vind het nog steeds raar. GTA draait uiteindelijk ook om de chaos en mensen killen. Ik zal nu wel weer on-topic blijven.
Together Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Gta draait om mensen killen? Pardon. Gta draait om missies spelen en daarmee sparen voor iets nieuws bijvoorbeeld een auto.
Votair Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) Gta draait om mensen killen? Pardon. Gta draait om missies spelen en daarmee sparen voor iets nieuws bijvoorbeeld een auto. Ook, maar ook om het vermoorden van mensen.. Devin Weston en wacht dacht je van de Assination missies? (Sorry, als ik het verkeerd spel.) Bewerkt: 5 juli 2014 door Votair
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 (bewerkt) GTA draait om de gezelligheid niet om geld,dure wagens,dure appartementen natuurlijk is dat een leuke toevoeging maar het allerbelangrijkste aan GTA is de fun met je vrienden of met mensen dat je niet kent. het draait allemaal om de fun Bewerkt: 5 juli 2014 door skullz-000
Kaitjee98 Geplaatst: 5 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Kunnen we vanaf nu ontopic blijven? Bedankt.
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Een klein vraagje maakt het wat uit in wat voor auto we rijden in freemode ? Ik bedoel daarmee van kleuren enzo
Recommended Posts