Kaitjee98 Geplaatst: 5 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Nee hoor, alles mag behalve een tank. Haha.
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Dan kom ik lekker op mijn Amerikaanse brommer en dan lekker rood dragen
TheDutchWesley Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Dan kom ik lekker op mijn Amerikaanse brommer en dan lekker rood dragen Mijn hele poppetje is helemaal oranje : Helm, t shirt, vest, broek en schoenen.
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Dan kom ik lekker op mijn Amerikaanse brommer en dan lekker rood dragen Mijn hele poppetje is helemaal oranje : Helm, t shirt, vest, broek en schoenen. Die van mij is nu nog Amerikaans en tegen dinsdag helemaal rood
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Dan kom ik lekker op mijn Amerikaanse brommer en dan lekker rood dragen Mijn hele poppetje is helemaal oranje : Helm, t shirt, vest, broek en schoenen. Die van mij is nu nog Amerikaans en tegen dinsdag helemaal rood dus...je komt?
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Een klein vraagje maakt het wat uit in wat voor auto we rijden in freemode ? Ik bedoel daarmee van kleuren enzo auto niet van toepassing
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Een klein vraagje maakt het wat uit in wat voor auto we rijden in freemode ? Ik bedoel daarmee van kleuren enzo auto niet van toepassing Hoezo ? We moeten toch naar ene plaats komen voor de regels te bespreken ? Ik kom maar in het oranje :$
hey800 Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 ik zou ook graag mee willen doen maar wel onder voorbehoud psn:th3_killertj3 headset:ja
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Een klein vraagje maakt het wat uit in wat voor auto we rijden in freemode ? Ik bedoel daarmee van kleuren enzo auto niet van toepassing Hoezo ? We moeten toch naar ene plaats komen voor de regels te bespreken ? Ik kom maar in het oranje :$ oke alleen dan is ie nodig. Je hoeft je trouwens niet te schamen ofzo dat je belg bent, je moet gwn in het rood komen als jij dat wil.
Niked Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Een klein vraagje maakt het wat uit in wat voor auto we rijden in freemode ? Ik bedoel daarmee van kleuren enzo auto niet van toepassing Hoezo ? We moeten toch naar ene plaats komen voor de regels te bespreken ? Ik kom maar in het oranje :$ oke alleen dan is ie nodig. Je hoeft je trouwens niet te schamen ofzo dat je belg bent, je moet gwn in het rood komen als jij dat wil. Ik schaam me niet maar voor een wk meeting is belgie niet zo gepast maar wie weet wel in het rood ik zie nog wel
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Ik heb zin in de meeting!!!!!!
Niked Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 (bewerkt) Ik heb zin in de meeting!!!!!! :dans: Wie komt er ook mooi in het rood ? Bewerkt: 8 juli 2014 door skullz-000
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Vergeet niet om je spawnplek in te stellen op je huis in de stad (stel je hebt een huisje in blaine country) Anders moet je vanuit de woestijn naar de stad rijden en die tijd kunnen we beter gebruiken voor de meeting zelf.
WesLee Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Ik wil er ook graag bij zijn als dat kan. Mijn PSN: Wez-Lee-D Headset is een twijfelgeval want die is stuk, ik probeer nog wat te regelen.
Recommended Posts