DarkViper_Brian Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Is een oranje auto voldoende want dan ga ik zo snel naar de winkel
Niked Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Is een oranje auto voldoende want dan ga ik zo snel naar de winkel Wagens maakt niet uit ergens op deze pagina's zei kai dat alleen ene tank mag niet
DarkViper_Brian Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Jammer die wou ik nou net mee nemen maar ga wel naar een winkel met mijn full oranje auto
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Ik kan misschien toch wel komen. Is er nog plek? Ja hoor. Sorry, het gaat me niet lukken om er rond half 8 te zijn, ik ben er niet bij. Jammer, volgende keer beter.
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Iedereen krijgt een invite voor de sessie net iets voor half 8, zodat iedereen er om half 8 is Bewerkt: 9 juli 2014 door Danger_dog_guy_7
Niked Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Een wagen zonder dat er een gat in is :-) Bewerkt: 9 juli 2014 door skullz-000
Together Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Ik ben weg gegaan van de meeting omdat: Ik werd gek van sommige mensen. (Noem geen namen) Er werd volop gebeukt tijdens de race's. Maar de organisatie was wel top! Alleen sommige mensen verpestte het. Ik vind dit erg jammer. Bewerkt: 9 juli 2014 door GTA5BOY
DarkViper_Brian Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 ik had geen zin om te racen ik hou meer van car meetings
Votair Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Ik ben weg gegaan van de meeting omdat: Ik werd gek van sommige mensen. (Noem geen namen) Er werd volop gebeukt tijdens de race's. Maar de organisatie was wel top! Alleen sommige mensen verpestte het. Ik vind dit erg jammer. Dat beuken was jammer, inderdaad. Ik heb zelf voorgesteld om non-contact te doen, maar er werd niet naar mij geluisterd.
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Ik ben weg gegaan van de meeting omdat:Ik werd gek van sommige mensen. (Noem geen namen)Er werd volop gebeukt tijdens de race's.Maar de organisatie was wel top! Alleen sommige mensen verpestte het.Ik vind dit erg jammer. Ja ik begrijp het volkomen,en dit nemen we je ook niet kwalijk. Toch was het hartstikke leuk dat je erbij was. ik had geen zin om te racen ik hou meer van car meetings Waarom meld je je dan aan? Het programma van de meeting staat duidelijk beschreven....Top dat jullie er waren en er een mooie avond van hebben gemaakt. Fijne avond verder! Bewerkt: 9 juli 2014 door KaiSkillzz
Recommended Posts