maartenvdz Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 (bewerkt) als we genoeg aanmeldingen hebben gaan we een car meet organiseren .( HET GAAT NIET MEER OVER INDEPENDESDAY )maar gewoon alle autos die je wil moet wel uit je garage dus geen vrachtwagen ofzo DATUM : Zaterdag 2 augustus om 19:30u (kan nog verandert worden ) mensen : headset : LethalMaximus73. ja WaXweazle. ja kineticvermin79. ? XxsodaxC4lv3xX. ? ik stuur jullie ff berichtje op xbox (is namelijk al tijdje geleden Bewerkt: 30 juli 2014 door maartenvdz Reageren
Niked Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 (bewerkt) Ik kan je een tip geven begin altijd met datum en tijd je krijgt weinig aanmeldingen zonder datum en uur bekijk zeker eens dit topic: http://www.gtaforum.nl/topic/73964-van-meeting-aankondigen-naar-veel-bezocht-krijgen/ Bewerkt: 1 juli 2014 door skullz-000 Reageren
Twedeldie Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Je zou er ook beter bijschrijven wat je gaat doen, of er regels zijn... Voor een duidelijk overzicht van je meeting kun je altijd voorbeeld nemen aan de andere meetings. Klik. Klik (2). Klik (3). Klik (4). Reageren
maartenvdz Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 ooh hou is op man ik doe het op mijn manier jammer dat dit allemaal lui zijn die op psn zitten ,zo krijgen we ook geen mensen net als de vorige meet Reageren
Together Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Je kan beter eerst de datum zeggen dan weten mensen als ze kunnen. Dan zeg je niet 'datum komt later wel'. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 (bewerkt) Als je het 'op jouw manier' doet ben ik bang dat je niet veel aanmeldingen zal krijgen. Verder kan een datum ook helpen. Maaruh..... Ga vooral zo door! Mensen willen zo graag jouw meeting bijwonen! Bewerkt: 3 juli 2014 door KaiSkillzz Reageren
maartenvdz Geplaatst: 4 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 laat mij gewoon jullie gaan met z'n allen 10x het zelfde vertellen ik krijg ook niemand om dat iedereen die ps3 heeft op dit forum >>> Door thebig: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de 'Bewerken'-knop te gebruiken.<<< Reageren
thebig Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 De topicstarter heeft duidelijk aangegeven dat hij de meeting op zijn manier wil organiseren. Raad geven mag natuurlijk altijd, maar je moet niet iemand iets tegen zijn wil opleggen. Aangezien er geen regels zijn omtrent meetings organiseren, enkel aanbevelingen, mag dit ook gewoon. Ik splits zo meteen de onnodige posts af en verwacht deze ook niet meer te zien. Gelieve dit topic exclusief te gebruiken voor het organiseren van de meeting. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Ik vind helemaal top dat je meeting geeft maar jik zegt: "als er genoeg aanmeldingen zijn". Als jij hem.onverwachts gaat geven kunnen de mensen die zich aan hebben gemeld misschien niet. Maat het is jouw meeting dus jouw regels. Reageren
Nissan Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 Je kan beter eerst een datum neerzetten (het is immers vakantie, veel mensen zullen wel beschikbaar zijn). Dan lopen de aanmeldingen veel vlotter dan als je opeens zou zeggen 'Nou jongens de meetis vandaag jullie kunnen toch wel toch? Toch?' Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Je kan beter eerst een datum neerzetten (het is immers vakantie, veel mensen zullen wel beschikbaar zijn). Dan lopen de aanmeldingen veel vlotter dan als je opeens zou zeggen 'Nou jongens de meetis vandaag jullie kunnen toch wel toch? Toch?' Jij heb zeker alleen het 1ste bericht gelezen...?!? Reageren
jefjean Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Mare als xbox speler meld ik me aan als ik niet moet werken ben ik zeker aanwezig. Gamertag jefjean headset ja lv 126 Reageren
maartenvdz Geplaatst: 6 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 oke goed zo @jwfjean , willen jullie nu niet meer zeuren over de datum want ik ga geen meeting met 2mensen doen dat is niet leuk Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Als je een datum noemt, dan kunnen mensen kijken of ze beschikbaar zijn We willen alleen maar helpen. Reageren
Together Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Er komen wel meer mensen als ze een datum weten . Just saying. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.