Jump to content

[Xbox 360] CAR MEET independens day


maartenvdz

Recommended Posts

als we genoeg aanmeldingen hebben gaan we een car meet organiseren .( HET GAAT NIET MEER OVER INDEPENDESDAY )maar gewoon alle autos die je wil moet wel uit je garage dus geen vrachtwagen ofzo

DATUM : Zaterdag 2 augustus om 19:30u (kan nog verandert worden )

mensen : headset :

LethalMaximus73. ja

WaXweazle. ja

kineticvermin79. ?

XxsodaxC4lv3xX. ?

ik stuur jullie ff berichtje op xbox (is namelijk al tijdje geleden

Bewerkt: door maartenvdz
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het 'op jouw manier' doet ben ik bang dat je niet veel aanmeldingen zal krijgen. Verder kan een datum ook helpen.

Maaruh..... Ga vooral zo door! Mensen willen zo graag jouw meeting bijwonen! :tu:

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

laat mij gewoon jullie gaan met z'n allen 10x het zelfde vertellen

ik krijg ook niemand om dat iedereen die ps3 heeft op dit forum

>>> Door thebig: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de 'Bewerken'-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De topicstarter heeft duidelijk aangegeven dat hij de meeting op zijn manier wil organiseren. Raad geven mag natuurlijk altijd, maar je moet niet iemand iets tegen zijn wil opleggen. Aangezien er geen regels zijn omtrent meetings organiseren, enkel aanbevelingen, mag dit ook gewoon.

Ik splits zo meteen de onnodige posts af en verwacht deze ook niet meer te zien. Gelieve dit topic exclusief te gebruiken voor het organiseren van de meeting.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind helemaal top dat je meeting geeft maar jik zegt: "als er genoeg aanmeldingen zijn". Als jij hem.onverwachts gaat geven kunnen de mensen die zich aan hebben gemeld misschien niet. Maat het is jouw meeting dus jouw regels.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter eerst een datum neerzetten (het is immers vakantie, veel mensen zullen wel beschikbaar zijn). Dan lopen de aanmeldingen veel vlotter dan als je opeens zou zeggen 'Nou jongens de meetis vandaag jullie kunnen toch wel toch? Toch?'

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter eerst een datum neerzetten (het is immers vakantie, veel mensen zullen wel beschikbaar zijn). Dan lopen de aanmeldingen veel vlotter dan als je opeens zou zeggen 'Nou jongens de meetis vandaag jullie kunnen toch wel toch? Toch?'

Jij heb zeker alleen het 1ste bericht gelezen...?!? :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...