Jump to content

Android vs iOS vs Windows Phone


ERRWINS

Android vs iOS  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke operatings system voor je mobiel vindt jij het beste?

    • iOS
      19
    • Android
      23
    • Windows Phone
      6


Recommended Posts

  • Reacties 231
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    78

  • _Night-Men_

    17

  • Grand Theft Auto TOM

    17

  • MegaPilot

    14

Toch grappig om te zien dat jullie maar 1 schandaal kunnen noemen :7

Toch grappig om te zien hoe je maar blijft rond de pot draaien..

Je zegt dat Apple veilig is en alles test, wij weerleggen dat en dan is je repliek dat het maar 1 schandaal is. Zo werkt het niet. We hebben je stelling weerlegd, simpel.

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot haalt mij de woorden uit de mond. Kom eerst maar eens met een goed argument, in plaats van dat om de pot draaien.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Toch grappig om te zien dat jullie maar 1 schandaal kunnen noemen :7

Toch grappig om te zien hoe je maar blijft rond de pot draaien..

Je zegt dat Apple veilig is en alles test, wij weerleggen dat en dan is je repliek dat het maar 1 schandaal is. Zo werkt het niet. We hebben je stelling weerlegd, simpel.

Apple test ook alles maar ik heb nooit ontkent dat ze nooit geen virus of wat dan ook hebben gehad. Ik zei "vrijwel geen" omdat er bij iOS zo weinig over bekend is.

In ieder geval zijn ze voorschriften om een app toe te laten bij Apple strenger dan bij Android, daar kun je gewoon niet om heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Apple test ook alles maar ik heb nooit ontkent dat ze nooit geen virus of wat dan ook hebben gehad.

'Alles', maar hoe kan het dan dat dit geval niet getest is? Apple garandeert vanalles, maar ze kunnen het dus niet eens waarmaken. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar zo'n fout hoort gewoon niet. Daar kun je vrij kort over zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je iets test, wil niet zeggen dat het 100% is want een hacker kan maanden over een lek doen terwijl Apple wellicht in een week tot een uitslag moet komen, ik zeg maar wat.

Hoe lang is er over gedaan om die fout te vinden dan? Want het lijkt me sterk dat het voor het oprapen lag :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang is er over gedaan om die fout te vinden dan? Want het lijkt me sterk dat het voor het oprapen lag :puh:

Heeft toch een tijdje in de Top 20 gestaan hoor..Je startte de app op en het crashte, simpel. Ik vond het al raar dat Pokémon op iOS beschikbaar was omdat Nintendo dat nooit zou toelaten en toen ik de comments las stond het vol met negatieve reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al verschillende mobieltjes gehad die op Android draaien waaronder de eerste Galaxy S en Galaxy Note, de Galaxy S3 en nu de S4 en ik heb nooit problemen met het OS ondervonden, af en toe wat geïrriteerd door de snel leeglopende batterijen, maar dat ligt veelal aan het apparaat zelf, niet het OS.

Nu zou ik het geen enkel probleem vinden om met een iPhone moeten rond te lopen, helemaal niet zelfs, ik zou graag eens willen veranderen. Ik ken ook niemand die problemen heeft met het OS van Apple, ook enkel weer met het apparaat zelf zoals knoppen die niet meer deftig werken, batterijen die in enkele uren leeglopen, maar niets met het OS.

Dat is mijn verhaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...