MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 (bewerkt) Go go Germany! Edit: Zuivere penalty dit. Geen discussie. Er wordt getrokken aan Klose z'n truitje in het strafschopgebied, altijd penalty. Bewerkt: 4 juli 2014 door MegaPilot Reageren
SpacyColours Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ik vind het wel mooi trouwens dat de helft van de acht landen Europees is, en allemaal bij elkaar ligt (Nederland, Duitsland, Frankrijk en België). Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 In een wedstrijd met Duitsland mag iedereen winnen. Behalve de Duitsers. Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ik wordt bang van Duitsland. Maar inderdaad, ik vind het ook leuk om te zien. En de andere helft uit zuid-America Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 In een wedstrijd met Duitsland mag iedereen winnen. Behalve de Duitsers. Waarom al die haat tegenover Duitsland vanuit het Nederlandse kamp? Heb het op meerdere fora al gezien? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 In een wedstrijd met Duitsland mag iedereen winnen. Behalve de Duitsers. Agree on this one. Teleurstellende wedstrijd tot nu toe (voor mij dan). Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 In een wedstrijd met Duitsland mag iedereen winnen. Behalve de Duitsers. Waarom al die haat tegenover Duitsland vanuit het Nederlandse kamp? Heb het op meerdere fora al gezien? 1974. Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 De eerder gespeelde wedstrijden in de historie, waarschijnlijk. En het is natuurlijk een buurland met meer succes dan wij (Nederland). Dus ja... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 (bewerkt) De eerder gespeelde wedstrijden in de historie, waarschijnlijk. En het is natuurlijk een buurland met meer succes dan wij (Nederland). Dus ja... Begrijp dan toch niet de vele Belgenhaat die ik op Fok.nl en hier in mindere mate krijg te lezen.. België...Succes... Ben ik trouwens de enige die deze wedstrijd eigenlijk oersaai vind? Naast de vroege goal viel deze wedstrijd eigenlijk niet echt te pruimen hier.. Bewerkt: 4 juli 2014 door MegaPilot Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 De eerder gespeelde wedstrijden in de historie, waarschijnlijk. En het is natuurlijk een buurland met meer succes dan wij (Nederland). Dus ja... Begrijp dan toch niet de vele Belgenhaat die ik op Fok.nl en hier in mindere mate krijg te lezen.. Tja, dat snap ik ook niet helemaal. Het enige waardoor ik Belgie vervelend vind komt juist door dit forum, aangezien een paar Belgen hier Nederland helemaal met de grond gelijk maakte en het Belgische team helemaal ophemelde...en dan vind ik het best leuk als ze op hun muil gaan. Daarom vond ik het ook fantastisch dat Barcelona zo'n slecht jaar had. Vroeger mijn favoriete team, maar zo opgehemeld dat ik het niet leuk meer vind. Ben ik trouwens de enige die deze wedstrijd eigenlijk oersaai vind? Naast de vroege goal viel deze wedstrijd eigenlijk niet echt te pruimen hier.. Nee, val in slaap. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Zo, mijn favoriet is door. Geen haat van deze Nederlander richting het Duitse elftal, hoor Ik zie ze veel liever winnen dan Frankrijk. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Me sad. Hopelijk is de match straks wat interessanter. Frankrijk probeerde wel, maar het zat er duidelijk niet in. Neuer blijft toch een relaxe doelman. Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Ik wordt Weetje waar ik bang van word.. Frankrijk - Duitsland, een mindere pot dit WK. Maar die zitten er ook tussen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.