Jump to content

GTA 4 pc versie


WesleyGTAIV

Recommended Posts

Hallo bezoeker(s),

Ik ben al een paar maanden aan het uitvogelen, hoe ik de texture kan repareren. Hier een aantal voorbeelden (link: Google):

notfixedza9.jpg

gtaiv2011032512064414.png

Want ik kan echt niet spelen zonder die gebouwen te kunnen zien enzovoort. Dus ik wil een normale gameplay, net als dit:

Bedankt voor het lezen. Ik hoop dat ik hier antwoord op kan krijgen.

Met vriendelijke groet,

WesleyGTAIV

Bewerkt: door WesleyGTAIV
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de schaduw uitzetten, dit is gewoon een bug in Gta IV. Heb ik ook en mijn pc kan Gta IV makkelijk aan.

Dit krijg ik, als ik mijn schaduw op 0 zet: b3bb10e42ae6ed0968c0fa4bde3a48c5.png

Bewerkt: door WesleyGTAIV
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook een tijdje gehad. Het ligt waarschijnlijk aan een slechte videokaart. Het kan helpen dat je GTA IV opnieuw installeert of dat je een betere videokaart koopt. (Ik weet de specs van je pc niet)

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook een tijdje gehad. Het ligt waarschijnlijk aan een slechte videokaart. Het kan helpen dat je GTA IV opnieuw installeert of dat je een betere videokaart koopt. (Ik weet de specs van je pc niet)

De grote vraag: waar kan ik mijn specs bekijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Flitskikker Infotool. knipoog.gif

http://www.flitskikker.com/

Ja maar. Je kan toch ook je specs zien zonder iets te downloaden? Want ik wil liever niet iets downloaden voor iets te bekijken van mijn specs.

HOE/WAAR KAN IK MIJN SPECS ZIEN OP MIJN COMPUTER?

>>> Door Guardian1980: Dubbelpost samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Type in het startmenu uitvoeren, type daarin msinfo32 en daar zie je een grote lijst. Toch is het handiger om Flitskikkers te downloaden omdat ie een functie heeft waarmee je makkelijk je specs kan posten in een post ipv een screenshot te nemen van elke pagina :7

Ik heb dit probleem ook gehad en wat bij mij hielp was een commandline, zie voor meer info dit topic:

http://www.gtaforum....te-verminderen/

Link to comment
Delen op andere websites

Dus welke commandtext heb jij gebruikt? Want er staat allemaal .memrestrict 239124 enzovoort. Allemaal verschillende cijfers. Wat houden die verschillende cijfers in?

Link to comment
Delen op andere websites

Lees het topic eens goed door, kijk welke instellingen jij hebt in GTA IV en kijk dan welke jij moet gebruiken.

Voorbeeld:

Textures: Medium

Shadow: Low

(de rest): Low

Dan kijk je dus bij MED TEXTURES maar aangezien jij vrijwel alles op low hebt ga je dus een stapje terug en kom je dus uit bij line:

-memrestrict 230686720

Als het werkt zou je daarna de volgende line kunnen gebruiken totdat je weer problemen ondervind dan ga je een stapje terug ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bij mij hielp is om de drivers van je videokaart te updaten :> daarna kon ik IV en ETS2 op medium spelen, wat ik voorheen nooit kon. Misschien helpt dat ook bij jou als je dat nog niet hebt gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...