-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Als dat echt zo'n voordeel zou zijn hadden ze Neymar beter niet kunnen selecteren. Hah, ja. Het is ook nogal een drogreden als je 't mij vraagt. Niet dat ze kansloos zijn zonder hem natuurlijk, maar als er niet echt iemand is die het team op sleeptouw kan nemen slaat de besluiteloosheid ook een beetje toe. We zullen wel zien wat het met ze gaat doen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Brazilië wint, en dat concludeer ik aan de FIFA. Ik bedoel dat de Japanse arbiter door mag die daar een verschrikkelijke fout begaat in het voordeel van Brazilië. Dat de Braziliaanse arbiter mag blijven. Ik ga hierdoor wel denken dat Brazilië dit met een miezerig strafschop oid gaat winnen. Voetballend gezien wint Duitsland Reageren
thebig Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Het zou natuurlijk kunnen dat Duitsland wat tegengewerkt gaat worden door de scheidsrechter, maar dan moeten ze gewoon zo weinig mogelijk reden geven om hem te laten fluiten en zelf zo snel mogelijk een stevige voorsprong opbouwen. Dat moet wel lukken, denk ik. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 2-1 Duitsland! Nederland Duitsland is dan de finale! Reageren
Dippie Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Ik durf geen voorspellingen te doen. Voor hetzelfde liggen Duitsland en Nederland er deze twee komende dagen uit. Het spel van alle teams is op dit WK te onvoorspelbaar, wat mij betreft. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 (bewerkt) Ik hoop natuurlijk van harte dat Duitsland vanavond wint. Dat verwacht ik ook wel. Dat is simpelweg meer een ploeg als Brazilië en heeft ook meer kwaliteit imo. ik heb het niet op de arbitrage die Brazilië altijd mee heeft. Bewerkt: 8 juli 2014 door TheuNauz Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 De wedstrijd is amper 10 minuten bezig maar het zit nu al op een mooi tempo. Kom op, Duitsland! Reageren
Venzio Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND!!! 1-0 voor de Duuutsers! Reageren
thebig Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Wat een slechte verdediging. Thomas Müller ongedekt laten staan bij een corner? Wat zaten ze te denken? Reageren
thebig Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Dames en heren, er is zonet historie geschreven: Miroslav Klose is de topscoorder aller tijden op het WK en hij is een dikke held, uiteraard. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Ik had wel 3-0 moeten voorspellen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.