Jump to content

Probleem grafische kaart en tekort aan MB


petervand007

Recommended Posts

Hallo.

Ik heb sinds kort GTA IV geinstaleerd op de pc, deze is legaal gekocht geweest in de winkel.

Eerst zat ik met het probleem dat ik de grafische eigenschappen niet kon wijzigen.

Maar dat heb ik dan op gelost met Commandline.

Maar dan zit ik nog altijd met een waarschuwing als ik beeldaanpassingen doe.

548mb/200mb het is altijd in het rood en waarschuwing daarmee dat het spel traag gaat waarschijnlijk.

Dan zat ik met het probleem dat het spel bleef laden en niet wou opstarten.

Dit probleem heb ik dan ook kunnen oplossen door een MOD te installeren.

En dan werkte GTA IV perfect maar nu zit ik met het probleem dat GTA IV traag reageert en hapert...

Ook al is men PC snel genoeg...

Besturingssysteem Windows 7 home

Intel core I7 2,3ghz

8GB RAM

Nvidea geforce GT 630m 2GB

Deze vraag is waarschijnlijk al veel gesteld geweest maar ik ben ten einde raad ik heb internet al rot afgezocht.

Mvg Peter

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst, welkom op het forum! :)

Je geeft aan dat je videokaart 2GB aan geheugen heeft, dan zou het geen probleem moeten zijn. Heb je alle updates geinstalleerd?

Probeer daarnaast om de standaard aanbevolen instellingen te hanteren en desnoods lagere instellingen.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst, welkom op het forum! :)

Je geeft aan dat je videokaart 2GB aan geheugen heeft, dan zou het geen probleem moeten zijn. Heb je alle updates geinstalleerd?

Probeer daarnaast om de standaard aanbevolen instellingen te hanteren en desnoods lagere instellingen.

Het probleem zit hem dat ik de grafische eigenschappen niet kan veranderen zonder dat ik een document "commandline" in de map plaats .

10526044_875734045788427_5599087240695892618_n.jpg

hierboven zie je 202/58MB hoe kan ik deze veranderen want ik snap het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Je GTA IV gebruikt waarschijnlijk je Intel HD Graphics die op je processor zit. Probeer GTA IV eens op te starten door met je rechtermuis op het icoontje te klikken en uitvoeren met grafische processor en dan Krachtige NVIDIA-Processor aan te klikken. Werkt het dan wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Je geheugen van je videokaart is veel te weinig. Als je GTA IV fatsoenlijk wilt spelen, raad ik een nieuwe videokaart aan.

Heb een grafiche kaart van 2GB :-)

Hoe kun je dan maar 58MB beschikbaar hebben? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je geheugen van je videokaart is veel te weinig. Als je GTA IV fatsoenlijk wilt spelen, raad ik een nieuwe videokaart aan.

Heb een grafiche kaart van 2GB :-)

Dat maakt nog niks uit. De GTX780Ti heeft 3GB en die is 100x beter ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je geheugen van je videokaart is veel te weinig. Als je GTA IV fatsoenlijk wilt spelen, raad ik een nieuwe videokaart aan.

Heb een grafiche kaart van 2GB :-)

Hoe kun je dan maar 58MB beschikbaar hebben? :puh:

Zie daarvoor het antwoord van GTA_Michael hierboven. Probeer ook eens de nieuwste drivers van je grafische kaart te installeren (op de website van nvidia).

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk speelt hij em af via de Intel HD (had ik in het begin ook last van met mijn AMD) na wat updates van de videodriver en prestaties op max gezet ging alles weer vloeiend! ik weet.. dit is NVidia (een kaart die ik zelf ook liever heb maarja heb nou eenmaal AMD) maar het kan dezelfde oplossing zijn! en er zeker van zijn dat hij zwaardere taken via de videokaart doet! =)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...