Jump to content

[€300] mobiele smartphone


BoerTijger

Recommended Posts

Budget: €300

Doel: Ik hoef niet echt te gamen, maar wil gewoon een fatsoenlijk, snel, toestel

Besturingssysteem: Andriod (liefst vanaf 4)

Ik zat zelf aan de Huawei Ascend P7 te denken, jullie nog ideeën, tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Motorola Moto X, HTC One Mini en Sony Xperia ZR zijn zeer goede keuzes. Als je het recentste besturingssysteem wilt is de Motorola het beste, wanneer er een nieuwe android versie vrijkomt krijgt deze zeer snel ook de update. De Sony raad ik je aan omdat ik die zelf heb en het zeer tevreden van ben. De HTC zou ik aanraden als het het uiterlijk van de smartphone heel belangrijk vind. :bier:

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Voor minder dan €300 euro kun je een Xiaomi Mi3 kopen, dit is een high-end phone uit China voor een medium-end prijs.

Hij is sneller dan de Galaxy S5/HTC One M8 en is ook nog stukken goedkoper, je hebt wel Paypal nodig om te kunnen betalen.

Check ook Tweakers.net, hier testen ze allemaal verschillende elektro (telefoons, computers etc.) en op dat forum kun je ook de ervaringen lezen van vrijwel elke telefoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor minder dan €300 euro kun je een Xiaomi Mi3 kopen, dit is een high-end phone uit China voor een medium-end prijs.

Hij is sneller dan de Galaxy S5/HTC One M8 en is ook nog stukken goedkoper, je hebt wel Paypal nodig om te kunnen betalen.

Check ook Tweakers.net, hier testen ze allemaal verschillende elektro (telefoons, computers etc.) en op dat forum kun je ook de ervaringen lezen van vrijwel elke telefoon.

De Xiamoi Redmi en Redmi Note zijn ook echte aanraders, top dingen en zo goedkoop!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...