Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg iedere keer dit als ik op de server probeer te komen: java.net.Connection.Exception: Connection timed out: No further information:

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Jup, helaas krijg ik ook zo'n soort melding. Volgens mij heeft de server de laatste tijd veel mankementen... :(

Hopelijk worden die problemen zo snel mogelijk opgelost.

Geplaatst: (bewerkt)

Ze zijn al bezig vanaf 17:00 dus goed opgemerkt van jullie Goed niews ze zijn bezig met de servers overplaatsen drm staan ze uit / gaan ze uit ze moeten nog 40 servers overplaatsen en dan is het klaar

dus weg met alle ddos uitval en weer goede uptime!

Bewerkt: door tjarda1999
Geplaatst: (bewerkt)

Mooi! :)

Dat zei de hosting eigenaar nu nog geloven ;) met de DDos Bewerkt: door tjarda1999
Geplaatst:

Eerste Nether fort is gevonden! Als je de nether ingaat volg je de torches er naar toe. Heb er een gang naar gegraven.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is er ook iemand die een server voor UHC kan maken? We kunnen dan wel een apart topic aanmaken en kijken hoeveel aanmeldingen we krijgen.

Nog iemand die voor dit idee te vinden is?

Geplaatst:

Ik wou het doen als een soort van afsluitertje, maar toen heb ik gewoon met thebig gezorgt dat alles boem deed.Vanaf nu is de server offline, map download komt nog.

Geplaatst:

Dus als ik het nu goed begrijp is de server offline gehaald? Ach ja, rond deze periode is bijna niemand actief op de eventuele server.

Maar een nieuwe server zal toch te overbodig wezen, aangezien het toch weer snel inactief wordt.

Geplaatst:

Wat houdt een UHC server in? :$

Ultra hard-core, super moeilijk dus. Je mag niet dood gaan(in single-player wordt dan je wereld verwijderd :puh:) en andere strenge regels zoals meer monsters, sneller honger, meer damage etcetera.

Geplaatst:

Ja. Ofwel kunnen we dan allemaal samenwerken, ofwel kunnen we (in teams) tegen elkaar strijden. Voor dat laatste zouden we dan wel moeten maken dat iedereen een goede twee uur tegelijk kan spelen.

Helaas kunnen we Ezras server niet meer gebruiken. We zullen dus een ander alternatief moeten vinden. In de tussentijd wou ik alvast eens peilen of er animo was en kunnen we al de regels bespreken.

Geplaatst:

Voor de mensen die evt actief minecraft spelen kunnen op mijn pvp '/ faction server

ip: play.soulbrown.nl

Mocht dit niet mogen sorry delete het ip maar en mogen ze het ip vragen via me pm

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...