AXIO Geplaatst: 16 februari 2015 Rapport Geplaatst: 16 februari 2015 Ik krijg iedere keer dit als ik op de server probeer te komen: java.net.Connection.Exception: Connection timed out: No further information: Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 februari 2015 Rapport Geplaatst: 16 februari 2015 Jup, helaas krijg ik ook zo'n soort melding. Volgens mij heeft de server de laatste tijd veel mankementen... Hopelijk worden die problemen zo snel mogelijk opgelost. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 16 februari 2015 Rapport Geplaatst: 16 februari 2015 (bewerkt) Ze zijn al bezig vanaf 17:00 dus goed opgemerkt van jullie Goed niews ze zijn bezig met de servers overplaatsen drm staan ze uit / gaan ze uit ze moeten nog 40 servers overplaatsen en dan is het klaar dus weg met alle ddos uitval en weer goede uptime! Bewerkt: 16 februari 2015 door tjarda1999 Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 16 februari 2015 Rapport Geplaatst: 16 februari 2015 (bewerkt) Mooi! Dat zei de hosting eigenaar nu nog geloven met de DDos Bewerkt: 16 februari 2015 door tjarda1999 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 februari 2015 Rapport Geplaatst: 18 februari 2015 Eerste Nether fort is gevonden! Als je de nether ingaat volg je de torches er naar toe. Heb er een gang naar gegraven. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Zo, iedereen die al eens op de server is geweest zit weer in de builder groep! Reageren
thebig Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Is er ook iemand die een server voor UHC kan maken? We kunnen dan wel een apart topic aanmaken en kijken hoeveel aanmeldingen we krijgen. Nog iemand die voor dit idee te vinden is? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Ik wou het doen als een soort van afsluitertje, maar toen heb ik gewoon met thebig gezorgt dat alles boem deed.Vanaf nu is de server offline, map download komt nog. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Dus als ik het nu goed begrijp is de server offline gehaald? Ach ja, rond deze periode is bijna niemand actief op de eventuele server. Maar een nieuwe server zal toch te overbodig wezen, aangezien het toch weer snel inactief wordt. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Wat houdt een UHC server in? :$ Reageren
Dexist Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Wat houdt een UHC server in? :$ Ultra hard-core, super moeilijk dus. Je mag niet dood gaan(in single-player wordt dan je wereld verwijderd ) en andere strenge regels zoals meer monsters, sneller honger, meer damage etcetera. Reageren
thebig Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Ja. Ofwel kunnen we dan allemaal samenwerken, ofwel kunnen we (in teams) tegen elkaar strijden. Voor dat laatste zouden we dan wel moeten maken dat iedereen een goede twee uur tegelijk kan spelen. Helaas kunnen we Ezras server niet meer gebruiken. We zullen dus een ander alternatief moeten vinden. In de tussentijd wou ik alvast eens peilen of er animo was en kunnen we al de regels bespreken. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 Voor de mensen die evt actief minecraft spelen kunnen op mijn pvp '/ faction server ip: play.soulbrown.nl Mocht dit niet mogen sorry delete het ip maar en mogen ze het ip vragen via me pm Reageren
AXIO Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Geplaatst: 13 april 2015 Krijgen we weer zin in een server mensen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.