Big Boss Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 Ik heb je toegevoegd en het IP is 145.239.73.125. Alleen weet ik niet of er nog heel veel activiteit is. Quote Link to post Share on other sites
Big Boss Posted September 22, 2017 Report Share Posted September 22, 2017 (edited) Hallo iedereen, ik moet de server binnenkort vernieuwen maar ik weet niet of dat op dit moment nog zin heeft. De laatste activiteit dateert zo te zien van 7 september dus ik denk er sterk aan om de server niet meer te vernieuwen. Ik zal uiteraard wel de world als download aanbieden. Mensen die de map willen mogen mij een PM sturen. Edited September 25, 2017 by Big Boss Quote Link to post Share on other sites
Niked Posted May 1, 2018 Report Share Posted May 1, 2018 (edited) *bump?* Iemand interesse? Wil het eventueel wel zelf hosten, moest er voldoende interesse zijn. Edited May 1, 2018 by Skullz-000 Quote Link to post Share on other sites
Phoenyxar Posted May 1, 2018 Report Share Posted May 1, 2018 Ik heb hier momenteel niet echt tijd voor, helaas :v Quote Link to post Share on other sites
Foreigner97 Posted May 7, 2018 Report Share Posted May 7, 2018 Op 1-5-2018 om 18:17, Phoenyxar zei: Ik heb hier momenteel niet echt tijd voor, helaas :v Ditto. Op een later moment lijkt me dit wel weer eens leuk, maar voor de komende tijd zit het er niet echt in voor mij. Quote Link to post Share on other sites
Phoenyxar Posted May 8, 2018 Report Share Posted May 8, 2018 Ik zou sowieso wachten tot de huidige update uit is (neem nog een kleine maand of zo). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts