Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Natuurlijk wel, vooral als de meivakantie d'r aan komt! Stel, als iemand om deze periode een server opstart, dan zullen (veel)

mensen niet zo actief kunnen zijn i.v.m. school, stage en werk. 'T zal misschien beter zijn als iemand rond de vakantieperiode

een servertje host ;)

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Moet er ook net iemand zijn die het ook wilt doen.

ik heb een minecraft server met pvp ect later komt ook kitpvp en cracked play.soulbrown.nl mogt de ip niet dan haal ik weg!
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Bump. Is er iemand die in staat is om een server te gaan hosten? Om deze periode is het vrijwel ideaal, omdat de meeste(n)

al vakantie hebben.

Geplaatst:

Als jullie allemaal zo graag en server willen waarom leggen jullie dan niet gewoon allemaal een eurotje of twee bij elkaar (afhankelijk van de gegadigden) en huren jullie samen een kant en klare MC server? Of als je het goedkoper wil heb je al een Duits of Nederlandse VPS voor enkele euro's per week die prima werkt voor +/- 10 spelers.

Geplaatst:

Ik heb ook best wel zin in een server, maar ik zou zelf niet weten hoe je zoiets doet. Zo'n kant en klare server lijkt me wel een idee.

Geplaatst:

Als jullie willen doneren wil ik nog een 2e poging wagen. 1 van de redene is dat ik maar 5 euro kreeg per maand en daarvan niet 3,50 wou missen. Als iedereen een beetje actief is wil ik het best proberen, maar wel als er mee gesupport word :puh:

Geplaatst:

Was het maar 3,5 euro voor een maand server? Dat lijkt me wel mogelijk om bijeen te scharrelen met een paar mensen. Ik denk toch niet dat het langer nodig gaat zijn dan een maand, gezien de gemiddelde levensspant van een GTAF-server. Als dit na een maand wel zo blijkt te zijn, is het net zo makkelijk om even wat geld in de pot te smijten.

Ik zal even een groepsPB maken met de mensen die hier aangegeven hebben op de server te willen spelen. Iedereen die erbij wil: laat het hier even weten of stuur me een PB.

Ik wil meedoen op de server en wil er ook wel een kleine donatie bij doen. :)

Ik heb ff rond gekeken, en ben uiteindelijk uit gekomen bij een goede host: Serverbuilds. Spelers kunnen server donaties doen. 1gb is 5 euro per maand. (Oh, en ze volgen me op Twitter, dus kan misschien wel een kortingscode regelen. :puh:)

Bewerkt: door Ezra24rct3

Als er mensen nodig zijn voor beheer/updaten etc wil ik ook nog wel me steentje bij dragen. Echter zul je me ingame niet veel zien :puh:

Bewerkt: door Davedavy

Graag wel een zo vanilla mogelijke server, met de nodige veiligheidsplugins, als locked chest; rollback; logfiles. En een whitelist zou ook niet misstaan.

Tenzij men puur hardcore vanilla wil, dat is ook goed >; )

Bewerkt: door Dexist

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...