Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

1 GB lijkt me mooi, zoveel hadden we de vorige keer ook dacht ik en toen konden we vlot spelen.

De veiligheidsplug-ins lijken me wel een vereiste te zijn, in het verleden zijn er genoeg incidentjes geweest. Al kan dit natuurlijk ook in de hand gehouden worden middels een whitelist. Teleport en andere plug-ins hoeven er voor mij absoluut niet in, ik heb genoeg aan vanilla.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal even kijken naar een 1GB server. Donaties zijn dan wel welkom haha

EDIT: Nvm, out of money voor nu. Heb ff voor een kortingscode gevraagd via twitter :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Misschien nu eens een keer de server een jaar lang houden. Lekker volbouwen

Joah, ach waarschijnlijk is de server nu wel voor langere tijd actief, aangezien binnenkort de grote vakantie start voor velen.

Geplaatst:

We kunnen in afwachting van de server ondertussen al eens bespreken wat we precies willen doen. Werken we weer aan een gezamenlijke leefplek, of gaan we elk onze weg? Of een mengeling van de twee?

Geplaatst:

Ik zou zeggen, een mooie gezamenlijke spawn maken, met een klein dorpje zoals bij de server van Dave. Waar we natuurlijk voor een beacon (moeten) zullen zorgen :).

En daarnaast gewoon ergens een eigen(apart) stekkie.

Geplaatst:

Ik ben alleszins snel van plan om een Blaze farm te maken, een goede uitrusting te hebben en dan Witherskulls te verzamelen, dus die beacon moet in orde komen.

Geplaatst:

Ezra kan vanaf deze avond aan de server werken, hij zal zelf spoedig genoeg aankomen met een update :)

Geplaatst:

Nice! Er is weer een server, daar zijn de meesten blij om. Ik ben overigens benieuwd wat het server-IP is. :D

Geplaatst:

Morgen in de loop van de middag zal ik het IP in dit topic gooien. Dan zal het ook gewoon survival zijn. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...