Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat ziet er gaaf uit, heren! Ik zou het mooi vinden als jullie updates zouden posten in dit topic, zodat ik en vele anderen jullie bezigheden en bouwwerken kan volgen. :)

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Nice! Er is weer een server, daar zijn de meesten blij om. Ik ben overigens benieuwd wat het server-IP is. :D

Die vind je in de groeps PB(waar jij ook in zit)

Geplaatst:
Nice! Er is weer een server, daar zijn de meesten blij om. Ik ben overigens benieuwd wat het server-IP is. :D

Die vind je in de groeps PB(waar jij ook in zit)

Nu ook hier. :)

Op aandringen van iemand die liever anoniem wilt blijven is de server toch maar 24/7 open vanaf nu.

Het IP is:

91.108.81.219

Have fun. :)

Geplaatst:

Ik wou niet anoniem blijven, hoor bloos.gif

Het is gewoon dat ik morgen de hele dag studeer en dan graag in mijn vrije momenten eventjes op de server ga, om tussendoor even wat resources te verzamelen. Dat zijn niet echt de dingen die ik leuk vind, maar je moet er door, zeker in het begin. Aangezien mijn vrije momenten in de ochtend, middag en avond zijn, zou het wat jammer zijn dat het pas rond 1-2 uur in de middag zou opengaan, waardoor ik eigenlijk pas in de avond kan beginnen.

We hebben al een mooi beginnetje. Morgen maar wat verder minen en dan hoop ik zo snel mogelijk in de Nether te geraken en een blaze farm te maken.

Geplaatst: (bewerkt)

Zucht..... 1 crash en bijna alles al naar de klote. xD Morgen ochtend ga ik de spawn maar eens repareren (mist 1 huisje). :7 Offline voor nu dan ook...

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Ik zal overigens ook niet super veel actief zijn door dat ik een nieuwe baan onder andere. De zaterdag zal ik er waarschijnlijk de hele dag wel zijn. Tot gauw!

Geplaatst:

Oke, alles werkt nu. :) IP is nogsteeds:

91.108.81.219

Doe als je op de server komt /register ww herhaalww.

Have fun. :)

Geplaatst:

Ik kan trouwens niets doen. Ik heb me aangemeld op server en geregistreerd maar kan niets breken of bouwen.

Ik kan trouwens niets doen. Ik heb me aangemeld op server en geregistreerd maar kan niets breken of bouwen.

Ik kan je naar de buildersgroep verplaatsen, ik ben nu online.

Ezra heeft je verplaatst. je kan dingen doen.

Bewerkt: door Dexist

Kijk eens aan :D

Dynamap

Zal voorlopig nog niet gebruikt worden, maar dat is de link waar hij komt te staan. :puh: Eerst zorgen dat t ram gebruik flink verminderd word. :)

Bewerkt: door Ezra24rct3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...