NickOwnage Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Dat ziet er gaaf uit, heren! Ik zou het mooi vinden als jullie updates zouden posten in dit topic, zodat ik en vele anderen jullie bezigheden en bouwwerken kan volgen. Reageren
Dexist Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Nice! Er is weer een server, daar zijn de meesten blij om. Ik ben overigens benieuwd wat het server-IP is. Die vind je in de groeps PB(waar jij ook in zit) Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Nice! Er is weer een server, daar zijn de meesten blij om. Ik ben overigens benieuwd wat het server-IP is. Die vind je in de groeps PB(waar jij ook in zit) Nu ook hier. Op aandringen van iemand die liever anoniem wilt blijven is de server toch maar 24/7 open vanaf nu. Het IP is: 91.108.81.219 Have fun. Reageren
thebig Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Ik wou niet anoniem blijven, hoor Het is gewoon dat ik morgen de hele dag studeer en dan graag in mijn vrije momenten eventjes op de server ga, om tussendoor even wat resources te verzamelen. Dat zijn niet echt de dingen die ik leuk vind, maar je moet er door, zeker in het begin. Aangezien mijn vrije momenten in de ochtend, middag en avond zijn, zou het wat jammer zijn dat het pas rond 1-2 uur in de middag zou opengaan, waardoor ik eigenlijk pas in de avond kan beginnen. We hebben al een mooi beginnetje. Morgen maar wat verder minen en dan hoop ik zo snel mogelijk in de Nether te geraken en een blaze farm te maken. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 (bewerkt) Zucht..... 1 crash en bijna alles al naar de klote. xD Morgen ochtend ga ik de spawn maar eens repareren (mist 1 huisje). Offline voor nu dan ook... Bewerkt: 6 mei 2015 door Ezra24rct3 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 mei 2015 Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 Ik zal zometeen maar even een kijkje komen nemen. Ben tevens niet eens begonnen... Reageren
AXIO Geplaatst: 7 mei 2015 Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 Ik zal overigens ook niet super veel actief zijn door dat ik een nieuwe baan onder andere. De zaterdag zal ik er waarschijnlijk de hele dag wel zijn. Tot gauw! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 mei 2015 Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 Oke, alles werkt nu. IP is nogsteeds: 91.108.81.219 Doe als je op de server komt /register ww herhaalww. Have fun. Reageren
AXIO Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Ik kan trouwens niets doen. Ik heb me aangemeld op server en geregistreerd maar kan niets breken of bouwen. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 (bewerkt) Ik kan trouwens niets doen. Ik heb me aangemeld op server en geregistreerd maar kan niets breken of bouwen. Ik kan je naar de buildersgroep verplaatsen, ik ben nu online. Ezra heeft je verplaatst. je kan dingen doen. Bewerkt: 9 mei 2015 door Dexist Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 (bewerkt) Kijk eens aan Dynamap Zal voorlopig nog niet gebruikt worden, maar dat is de link waar hij komt te staan. Eerst zorgen dat t ram gebruik flink verminderd word. Bewerkt: 9 mei 2015 door Ezra24rct3 Reageren
AXIO Geplaatst: 10 mei 2015 Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 Kunnen we trouwens weer normaal spelen zonder er telkens uitgegooid te worden? Reageren
Dexist Geplaatst: 12 mei 2015 Rapport Geplaatst: 12 mei 2015 Hoe staat het met de server Ezra? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.