Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nu is hij nog online. :) Maar helaas nog wel teveel ramgebruik. Op het moment ben ik over een upgrade naar 2gb aan het denken...

Bewerkt: door Ezra24rct3
  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

waar host je de server ezra als je de website van je host even prive wilt sturen?

Btw willen jullie een creative server of iets anders nog? heb bij een hosting nog 1 server liggen voor 9 maande

Bewerkt: door tjarda1999

Ik weet nog dat ik zei dat de spawn er mooi uit zou zien met Shaders. Nadat ik dus de Shaders Mod met Optifine werkend heb gekregen (Vanochtend haalde ik amper 20 FPS, nu al 60) heb ik ff wat foto's gemaakt. :)

30kvpy1.png

aovlu1.png

Jammer dat het mistig was. In het zonnetje ziet het er wel leuk uit. :)

En over de crashes: Nu zitten we rond het 600MB ram gebruik, en de crashes komen pas als we tegen een GB zitten. De server heeft nu 2 dagen de hele tijd aangestaan, en hij is niet boven de 700MB gekomen, dus dat is positief. :)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Ik heb in ieder geval nog geen idee wat ik nog wil bouwen. Ik weet niet of andere nog goede ideeen hebben. ;)

Geplaatst:

Ik hou het in de gaten. :)

Ik bezit jammer genoeg alleen Minecraft op X360 en Xbox One. Anders had ik zeker mee willen bouwen. Succes! :tu:

Geplaatst:

Ik zat er net ook even op. Kan iemand mij builder oid maken?

Als je nog vlug even terug komt, kan ik je nu Builder maken. Anders ga je het later eens moeten vragen aan iemand.

Edit: Ow, het is blijkbaar al gedaan :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...