Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben ook in de server vanaf nu, mijn naam op minecraft is Endanda. Maar ik kan nog niks, volgens mij ben ik nog niet geopped.

Bewerkt: door aron24
Geplaatst:

Ik ben ook in de server vanaf nu, mijn naam op minecraft is Endanda. Maar ik kan nog niks, volgens mij ben ik nog niet geopped.

Ik heb je toegevoegd aan de "builders" groep :)

Geplaatst:

Ik heb je toegevoegd aan de "builders" groep :)

Bedankt. :)

Geplaatst:

Zou wel heel hoog zijn hè ;)

Geplaatst:

Nou, mn kleine basis is af. Net een mijn gegraven naar level 12 (Meteen diamonds gevonden toen :D) en ben nu bezig met een mobfarm... Foto's komen later! :)

Geplaatst:

*No-one cares about the doublepost right?*

Nu staan er 2 nieuwe plugins op, en 1 daarvan zal, waarschijnlijk een redelijke game changer worden. De ene is een vrij populaire: WorldEdit, en de 2e is een minder populaire, maar zeker een leuke: MCMMO. Het is een leuke plugin. Het heeft bepaalde vaardigheden(Minen, houthakken etc..) en als je die levelt (Door het te doen) krijg je kansen op dubbel drops en bij het vissen word de kans dat je zeldzame items eruit krijgt word vergroot als je aan het vissen bent. Leuk? :puh:

Geplaatst:

Je kan alles wel al vanaf het begin doen? Dus niet zo dat je pas mag minen met een diapick na levelen met een iron pick of zoiets?

Geplaatst:

Nee. Als je op de server /stats doet komt er rechts een rij met welk level je bent. Je minign level levelt alleen als je een picaxe gebruikt en steen/ores mined, en het maakt niet uit welke picaxe je gebruikt. ;)

Geplaatst:

S7iSnpU.png

Wel, ik denk dat de spawnrate van de blaze farm helemaal in orde is :7

Als die pistons nou eens niet geblokkeerd werden, zou het helemaal compleet zijn... Ow ja, en misschien moest ik ook maar eens de crush room goed afsluiten, want het is ietwat moeilijk door een gang met 50+ blazes te lopen. Daar heb ik geen foto van, ik kon maar net op tijd weggeraken :7

Geplaatst:

Ik zit met een klein probleempje. Als ik op mijn laptop op F3 druk (om te zien hoe diep ik zit) wordt de helderheid van mijn scherm aangepast. Als ik Fn + F3 gebruik, gebeurt precies hetzelfde. Is hier een oplossing voor?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...