Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Nog steeds hetzelfde verhaal. Kan ik de controls niet veranderen?

Ja dus, hartstikke bedankt

De optie om dat te veranderen, staat er niet tussen. :N

Bewerkt: door KaiSkillzz
  • 2 weken later...

Heb ook maar eens mijn huis afgemaakt:

2a9ruwx.png

Niet de mooiste van t land, maar hij is best ruim. Ook zit er nog een grote ruimte als zolder, maar daar zit nog geen opening of trap naar toe.

Ook ziet m'n mijn er best mooi uit met shaders! :)

15mzih5.png

Iets over de server: Hij is weer betaald, dus hij gaat nog zeker een maandje mee! :)

Bewerkt: door Ezra24rct3
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Zijn er mensen in voor een nieuwe map? De huidige begint mij inmiddels wel een beetje te vervelen tbh...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben al tijden niet meer op de server geweest, maar ik ben inmiddels weer in een Minecraft bui, dus dat zou voor mij persoonlijk een mooie gelegenheid zijn. :)

Geplaatst:

Wel, ik ben zowat uitgespeeld in mijn single player world, dus ik zou geen enkel probleem hebben met een server. Hopelijk is die dan wel wat actiever dan de vorige keren, want dat viel een beetje tegen. Als je voortdurend alleen speelt, kan je evengoed op je eigen wereld offline spelen (wat ik dan ook gedaan heb).

sowieso zijn er nog wat problemen met de server, maar die worden dit weekend gefixed! @Big Boss: Ik gooi je iig even bij de builders groep, dan kan je normaal spelen! :) Wat is je MC naam?

Server is offline. Ik zal zorgen dat je er zonder problemen op kunt spelen en er een nieuwe map in komt. :) En zoals ze altijd heel mooi op bordjes zetten: 'Bedankt voor uw begrip.' :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...