Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

20u37vc.png

De nieuwe spawn. :) (W.I.P.)

Vanuit hier kan je via 2 portals naar een survival wereld, en via 2 naar een creative wereld. :)

Bewerkt: door Ezra24rct3
  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

De survivalwereld is (hopelijk) voor iedereen toegankelijk nu. Er is alleen nog geen normale spawn in die wereld. Aan de Creative wereld zal ik morgen beginnen. :)

NOTE: De survivalwereld zal redelijk laggy zijn, maar dit zal alleen in t begin zo zijn. Dit is omdat de wereld nog niet helemaal is gegenereerd. :)

Geplaatst:

Kan er misschien iets gedaan worden aan die stack glitch? Echt zwaar irritant. Zelfs banale dingen als coal willen soms gewoonweg niet stacken. Klein beetje research gedaan en het blijkt dat de AuthMe plugin een gigantische bron van lag en andere problemen is.

On it. :puh:

EDIT: Heb een aantal mensen op de Whitelist gegooit van wie ik de naam wist of in een paar tellen kon opzoeken in dit topic. Mocht je er niet opstaan, stuur me dan even een PM met je MC naam of laat hem hier achter. :) Ook is AuthMe eraf gehaald. Dit scheelt ook weer een lag als er iemand joined/inlogde. :)

Geplaatst:

'Failed to login: the authentication servers are currently down for maintenance' Is dat nu een probleem van de server, van de leverancier of sta ik gewoon niet op de whitelist?

Overigens: staat de Nether aan? Gisterenmiddag had ik een portal gebouwd, maar die werkte dus niet.

Edit: schrap de eerste vraag maar, lijkt ondertussen opgelost. Ik ga zo ook eens de Netherportal proberen

Geplaatst:

Lukte mij ook niet naar de nether te geraken. Staat denk ik inderdaad uit.

Daarnaast, kan de difficulty naar hard worden gezet? En de monster spawn rate worden verhoogd?

Ik sta weer op default, dus ik kan niets doen :|

Dit is veroorzaakt door een crash toen ik bezig was met het zorgen dat de nether erin kwam. :puh: Ik hoop ook niet dat je iets waardevols in je inventory had, want die is namelijk ook gereset, evenals je achievements.

Anyway, je hebt je oude rank weer terug. Zelfde geld voor Dexist, en Night Man heb ik aan de builders toegevoegd. Had ik nog niet gedaan toen ik m toevoegde aan de whitelist denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...