Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik het goed had, had ik mijn diamond pickaxe bij me en had ik net een halve stack iron of wat gemined. Zeker de diamond pickaxe zou handig zijn om weer te hebben emo.gif

Edit: iron setje armor had ik ook, net als Dexist

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Speciaal aan Ezra

:fp:

Ik had iron setje aan armor (behalve suit) verder niks (bijzonders) in inv dacht ik.

En kan de render distance omhoog :)? (di is momenteel de server max)

PPRohGs.png

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

De server is daarstraks (rond half 11) gecrasht en staat nog steeds offline.

Overigens heb ik net daarvoor een nether fort gevonden met twee blaze spawners die op gelijke hoogte staan op een zestal blocks van elkaar. Daar ga ik dus een dubbele blaze farm proberen van te maken, is eens wat anders dan de gewone blaze farm die ik altijd maak puh2.gif

Geplaatst:

Server is gisterenavond weer gecrasht en staat nog altijd niet terug online. Heb wel zin in wat MC in de middag, dus zou leuk zijn als hij weer online kon komen.

Overigens zijn we bijna klaar om de Ender Dragon te vechten, dus mensen die mee willen doen: verzamel al wat goede armor puh2.gif Heeft trouwens iemand al een name tag? Dan kunnen we meteen daarna een Ender Farm maken.

Geplaatst:

Server is gisterenavond weer gecrasht en staat nog altijd niet terug online. Heb wel zin in wat MC in de middag, dus zou leuk zijn als hij weer online kon komen.

Mag jij liegen :*D

Geplaatst:

Heeft trouwens iemand al een name tag? Dan kunnen we meteen daarna een Ender Farm maken.

Kan je kopen van een librarian villager, als je er een vindt. Misschien de zombie farm een beetje aanpassen zodat zombie villagers gesorteerd en genezen kunnen worden. Op een of andere manier.

Geplaatst: (bewerkt)

Is de lag ook al gefikst :( ? :)

Als t goed is is t minder dan gisteren. :)

Heeft trouwens iemand al een name tag? Dan kunnen we meteen daarna een Ender Farm maken.

Kan je kopen van een librarian villager, als je er een vindt. Misschien de zombie farm een beetje aanpassen zodat zombie villagers gesorteerd en genezen kunnen worden. Op een of andere manier.

Idd, een soort van storting system kan wel handig zijn bij die zombie farm. :puh: Ik weet niet of big the chests in t Nether fort heeft geloot, anders kan er daar ook nog 1 zitten. :puh:

Ik zag gisteren trouwens een bericht van Dave op Skype: Als ik volgende maand verleng, wat ik zeker ga doen, krijgen we een andere server node en een snellere verbinding. Hopelijk zal dat een grote verbetering worden. :)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Automatisch sorteren zal wel niet lukken. Wel manueel natuurlijk :puh: Laat alle zombies in een gang met water stromen en pluk de zombie villagers er uit met een piston oid.

Geplaatst:

Heel mijn inventory, inclusief diamond pick met Fortune III en drie andere diamond tools kwijt door de vierde rollback in twee dagen tijd. Dit is toch niet meer normaal? Ik had alles in een kist gedaan omdat ik wat spul ging mijnen in de Nether, precies omdat ik het niet kwijt wilde raken, en dan dit.

Geplaatst:

Ezra heeft net alle plug-ins eraf gesmeten behalve lockette. Dat zou toch al moeten helpen. Ik heb alleszins geen lag meer ondervonden in het kwartiertje dat ik daarna heb gespeeld, al kan dat ook gewoon zijn omdat ik alleen op de server zat.

Ik had net een zombie villager kunnen afzonderen uit de farm, maar ik was totaal niet voorbereid. Toen ik alles klaar had, was hij alweer gedespawned. Ik kon mezelf wel voor het hoofd slaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...